Ja, jeg ved at det her kommer til at lyde fuldstændig vanvittig mærkelig, men jeg har brug for at få luft!
Når jeg er sammen med min kæreste, har sex og sådan, så når jeg er tæt på at komme, spænder jeg op i hele kroppen og så får jeg den vildeste, trykkende hovedpine! Det trykker så vanvittig meget i mit hoved, at det føles som om det skal til at springe.
Det er gjort mig mega bange for den fødsel jeg snart skal igennem. Jeg frygter simpelthen, at der går noget galt/sker noget i mit hoved, når jeg skal til at presse. Feks. At trykket mit hoved bare bliver for stort og at jeg springer et blodkar eller noget.
Jeg har født før, og har aldrig oplevet den har voldsomme hovedpine før de sidste to gange vi har haft sex.
Men det får mig sådan til at overveje om jeg virkelig tør at presse. Om jeg burde snakke med jm om et ks i stedet for.
Dog frygter jeg også ks helt vildt og især efter det en bekendt lige har været igennem (en bedøvelse der ikke blev tjekket om den virkede før de skar, og ja, den virkede ikke!!!).
Jeg aner ikke hvad jeg skal???
Har aldrig været så bange i hele mit liv!!
Anmeld