Hvornår blir det bedre..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
6 svar
1 synes godt om
17. august 2014

Mamalu

Hej med jer

jeg er en af dem som har haft meget kvalme siden jeg fandt ud af jeg er gravid dvs uge 5. Jeg er nu 13+4 uger henne og det er ik blevet bedre.. Jeg har også tabt mig da der desværre er intet jeg har lyst til. Jeg ved det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde men ku godt tænke mig at høre hva jeres erfaring er..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2014

Malene76

Mamalulu skriver:

Hej med jer

jeg er en af dem som har haft meget kvalme siden jeg fandt ud af jeg er gravid dvs uge 5. Jeg er nu 13+4 uger henne og det er ik blevet bedre.. Jeg har også tabt mig da der desværre er intet jeg har lyst til. Jeg ved det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde men ku godt tænke mig at høre hva jeres erfaring er..?

Jeg var syg med kvalme, opkast, madlede, svimmelhed og konstant sult fra uge 6 til uge 16. Shit det var hårdt.

prøv evt. At opsøge en kranio sekral massør. Sådan en kan helt sikkert hjælpe dig. 

Kh. Malene 

Anmeld

18. august 2014

Mamalu

Mange tak for svaret Malene, håber sådan det snart går over..

Anmeld

18. august 2014

Kamilla-m

Mamalulu skriver:

Hej med jer

De nu tre gange jeg har været gravid med drengene - har jeg haft kvame til jeg har født /; jeg er selv 18+3 idag, og jeg har det stadig.. jeg har tabt omkring 13 kg nu, heldigvis står min vægt stille lige nu, jeg har heller INGEN lyst til mad, og spiser meget lidt..

min jordmor gav mig rådet 'små hyppige måltider'..

men gange jeg har været gravid med tøserne har det været over omkring uge 12, og er så først kommet retur omkring uge 33/35..

Håber dit snart er bedre, og tillykke med baby

Anmeld

18. august 2014

Enirt

Mamalulu skriver:

Hej med jer

Jeg har også været der hvor du er nu. Jeg tabte mig og kunne intet holde nede.

Jeg blev henvist til skejby hvor de har en afdeling for lige netop det her med kvalme, madlede, og opkast under graviditet.

Jeg fik lagt drop til væske flere gange med 2 L af gangen for ikke at være for dehydret og dermed undgå kvalme. Blev sendt på spis lige det du har lyst til og tænkt ikke på de normale kost råd mv. BARE SPIS sagde de.

Men jeg kunne ikke. Så jeg havde i en måned en person siddende hos mig hver dag for at hjælpe mig med at tømme skåle for opkast, lave mad til mig, sørge for at der var alt mulig forskelligt jeg kunne spise hvis jeg fik lyst omkring uge 18 fik jeg det bedre og kunne trappe ud af den kvalme stillende medicin igen.

Hvis du endnu ikke har snakket med din læge, synes jeg helt sikkert du skal gøre det når du også går og taber dig. Det er bedst at blive fulgt lidt nøje og være sikker på bebs får det den skal når du nu ikke rigtig spiser noget lige pt.

Anmeld

18. august 2014

Miss Church

Mamalulu skriver:

Hej med jer

Min kvalme og opkast stoppede i uge 20 

Håber snart du slipper 

Anmeld

18. august 2014

Sunsmile

Jeg havde kvalme i ca 14 dage fra 6-7 uge, som så blev til opkast. Efter 4 dage med opkast kom jeg 1 dag på Roskilde og fik drop, og så sluttede de af med at give mig B vitamin drop og så lidt akupunktur. Jeg blev bedre i løbet af få dage, og kunne næsten spise normalt efter 2-3 dage. Og har intet haft siden, og er 23 uger nu :-)

Held og lykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.