Photo pearls?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.159 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. august 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Kunne godt bruge lidt hjælp

Har lavet et billede til perle billede, ved at bruge appen Bead It. Det er blevet rigtig fint, men farverne på perlerne passer slet ikke med de farver jeg har (har et start sæt med 30 forskellige farver). Har kigget i hobby forretninger på nettet, men det er altid de samme 30 farver de har. vad gør jeg???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2014

Frederikke80

Slet ingen der laver foto perler??

Anmeld

17. august 2014

LinLin

Frederikke80 skriver:

Kunne godt bruge lidt hjælp

Har lavet et billede til perle billede, ved at bruge appen Bead It. Det er blevet rigtig fint, men farverne på perlerne passer slet ikke med de farver jeg har (har et start sæt med 30 forskellige farver). Har kigget i hobby forretninger på nettet, men det er altid de samme 30 farver de har. vad gør jeg???

Jeg har brugt den der Bead it app, ikke med fotoperler, men almindelige hama-perler...

Photopearls er nok bedre hvis man vil have de helt rigtige farver! (Jeg har kun lavet tegnefilmsfigurer, så det har ikke været helt så vigtigt )

Anmeld

17. august 2014

Frederikke80

Er også den jeg brugte... men det er så fordi den laver med almindelige hama perler og ikke Photo Pearls? Okay... Findes der mon en app man kan bruge til at lave Photo Pearls?

Anmeld

17. august 2014

LinLin

Frederikke80 skriver:

Er også den jeg brugte... men det er så fordi den laver med almindelige hama perler og ikke Photo Pearls? Okay... Findes der mon en app man kan bruge til at lave Photo Pearls?

Nej det tror jeg ikke ... Men hvis man køber dem der hedder photopearls som startsæt så følger der jo et computerprogram med! Det ville jeg klart købe hvis jeg skulle lave fotos om til perler...

Anmeld

18. august 2014

Frederikke80

LinLin skriver:

Nej det tror jeg ikke ... Men hvis man køber dem der hedder photopearls som startsæt så følger der jo et computerprogram med! Det ville jeg klart købe hvis jeg skulle lave fotos om til perler...

Ja, det har jeg også, synes bare ikke billederne bliver så fine som når jeg laver dem på bead it. Og nemmere lige at gøre det på telefonen

Tusind tak for hjælpen  

Anmeld

18. august 2014

LinLin

Frederikke80 skriver:

Ja, det har jeg også, synes bare ikke billederne bliver så fine som når jeg laver dem på bead it. Og nemmere lige at gøre det på telefonen

Tusind tak for hjælpen  

Nå ok... Har aldrig set billederne "på skærmen" med photopearls.... Kun de færdige resultater

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.