Bækkenløsning - fuck noget L...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.754 visninger
10 svar
2 synes godt om
17. august 2014

birthee

Nå, jeg har jo haft bækkenløsning i 2. og 3. graviditet - og har de sidste 4 uger her i 4. graviditet sagt hej til det igen  så er blevet sygemeldt, for ikke at belaste kroppen - men fuck det gør ondt idag  og er kun lige halvvejs...

Nogle gode råd???

Og god, regnfuld søndag til jer derude 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2014

Snoopy77

Anskaf dig et glidestykke, så er det nemmere at vende sig i sengen..

Og styrk din bækkenmuskulatur vha. svømning  

Anmeld

17. august 2014

birthee

Snoopy77 skriver:

Anskaf dig et glidestykke, så er det nemmere at vende sig i sengen..

Og styrk din bækkenmuskulatur vha. svømning  

Ved du hvad det er bedst at lave glidestykke af? Og hvilken type svømning der er mest lindrende???

Anmeld

17. august 2014

cwl

birthee skriver:

Nå, jeg har jo haft bækkenløsning i 2. og 3. graviditet - og har de sidste 4 uger her i 4. graviditet sagt hej til det igen  så er blevet sygemeldt, for ikke at belaste kroppen - men fuck det gør ondt idag  og er kun lige halvvejs...

Nogle gode råd???

https://fysio.dk/Upload/graphics/PDF/Nye%20pjecer% 2008/Graviditet_og_baekkensmerter.pdf

http://www.gigtforeningen.dk/aquapunkt/aquamama+&# 248;velser

Anmeld

17. august 2014

Sitrani

birthee skriver:

Nogle gode råd???

Ja!!! Det gør bare så ondt!!! Døjer selv med det, og nogle dage er bedre end andre, men har desværre flest dumme dage Jeg har hørt, at man kan ligge en alm. bærepose af plastic ind under sit lagen, så fungerer det som et glidestykke. Ellers skal man bare købe det glatteste stof man kan få, som kan glide, og så sy det sammen.
Desuden synes jeg det hjælper med varmepude el. lign. - det tar toppen af smerterne, når lænden og bækkenet blir varmet op.
Derudover sover jeg med en pude mellem knæene/lårene om natten, det er rarere.. Og så sørger jeg for ikke at overbelaste kroppen og tage nogle gode hvil imellem opgaver (huslige ting, som jo skal gøres!)
God bedring til dig! Ved helt sikkert hvad du går igennem...

Anmeld

17. august 2014

Miss P

birthee skriver:

Ved du hvad det er bedst at lave glidestykke af? Og hvilken type svømning der er mest lindrende???

En sovepose.

klip ca 40-50 cm af det øverste .

så det stadig er et rør.

sy evt kanterne, se indmad ikke smutter & vent så vrangen ud.

det fif fik jeg af min Fysioteapeut.

jeg syntes det fungere meget bedre end et satin lagen ����

Anmeld

17. august 2014

ønskebørn74

birthee skriver:

Jeg har et satin dynebetræk.. Guld værd.. Og akupunktur..

Anmeld

17. august 2014

Mor til F

Varmepude! Den reddede mig, og kan lindre smerter rigtig godt. 

Svømmehallen - varm vands bassin

Anmeld

17. august 2014

ønskebørn74

birthee skriver:

Nogle gode råd???

http://www.hmi-basen.dk/r11x.asp?linkinfo=13557

Anmeld

17. august 2014

Snoopy77

birthee skriver:

Jeg ville se om jeg ikke kunne købe noget.. Jeg vil tro du kan få det i Seniorland, det hedder spilerdug (på nørde-fagsprog). Jeg lånte lidt på mit arbejde (plejehjem) så var det nemmere at vende mig i sengen og komme ud af bilen. 

Ift svømning så havde min svømmehal redskaber til folk med gigt (sponseret af Gigtforeningen, men alle kan jo bruge dem), som gjorde det meget nemmere for mig at bevæge mig i vandet og føle, at jeg fik styrket musklerne. Jeg har hørt at de efterhånden findes i mange svømmehaller.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.