Udslæt på kinder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.659 visninger
4 svar
2 synes godt om
16. august 2014

Sander&Vitus-Mor

Hej de damer!

Det er godt nok noget tid siden jeg har været aktiv i debatten, men jeg nyder mit guld og nu har jeg brug for jeres hjælp!

Sander er fra D. 5 marts. Han fik lidt røde kinder her til aften, de føles lidt tørre. Han blev lagt kl 19:00 og har sovet siden, han virker ikke generet af det. Men jeg synes nu det ser lidt mystisk ud. Jeg har Googlet lidt frem og tilbage, det jeg har sporet mig ind på er lussinge syge, eksem, muligvis tænder?

Er der andre der har oplevet deres børns kinder ser sådanne ud.. Jeg ringer til lægen i morgen tidlig.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2014

2721

Tror bare det er lidt tør hud. Evt begyndelsen på lidt børneeksem

Anmeld

17. august 2014

CaWi

Vil sige det samme som 2721.
Smør med en god fed creme.
Til sønnen herhjemme, som også kan have tør hud og børne eksem, bruger vi A-derma fra apoteket. Den kan virkelig anbefales.

Anmeld

17. august 2014

Trekløver(:

VråJepsen skriver:

Hej de damer!

Det er godt nok noget tid siden jeg har været aktiv i debatten, men jeg nyder mit guld og nu har jeg brug for jeres hjælp!

Sander er fra D. 5 marts. Han fik lidt røde kinder her til aften, de føles lidt tørre. Han blev lagt kl 19:00 og har sovet siden, han virker ikke generet af det. Men jeg synes nu det ser lidt mystisk ud. Jeg har Googlet lidt frem og tilbage, det jeg har sporet mig ind på er lussinge syge, eksem, muligvis tænder?

Er der andre der har oplevet deres børns kinder ser sådanne ud.. Jeg ringer til lægen i morgen tidlig.

Det ligner børneeksem. Min datter har netop lige haft børneeksem og det startede med meget røde kinder, pande og næse som var meget tørt. Det spredte sig hurtige til mave, arme og ben. Efter 1 uges behandling er det nu stort set væk.

God ide at få lægen til at se på ham. Det kan også "bare" være tænder.

Anmeld

17. september 2014

Sander&Vitus-Mor

Tak for svar, Sander har været til hudlæge, og fået konstateret eksem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.