Pladsanvisningen eller Borgerservice? Kbh Kommune

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
4 svar
4 synes godt om
16. august 2014

jojomama

Hmm... Så skulle vi lige skrive lillemanden op til vuggestue, men da vi begge har hemmelig adresse, kan vi ikke gøre det digitalt. 

Er der nogle kloge hoveder, som ved, om vi skal troppe op på Borgerservice eller hos Pladsanvisningen på Frederiksborggade for at skrive ham op? Umiddelbart kan jeg nemlig ikke se, at Pladsanvisningen har personlig betjening (deres åbningstider kan jo ligeså godt være telefontider..)....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2014

Isabella_mor

kreafina skriver:

Hmm... Så skulle vi lige skrive lillemanden op til vuggestue, men da vi begge har hemmelig adresse, kan vi ikke gøre det digitalt. 

Er der nogle kloge hoveder, som ved, om vi skal troppe op på Borgerservice eller hos Pladsanvisningen på Frederiksborggade for at skrive ham op? Umiddelbart kan jeg nemlig ikke se, at Pladsanvisningen har personlig betjening (deres åbningstider kan jo ligeså godt være telefontider..)....

i kan ringe til pladsanvisningen vil jeg mene  

men hvorfor kan i ikke gøre det digitalt når i har hemmelig adresse. det er jo via borger.dk, og de kender da jeres adresse...

det var bare et undrende spørgsmål.

Anmeld

16. august 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
kreafina skriver:

Du skal bare ringe til pladsanvisningen

Hilsen en som har boet i København

Anmeld

17. august 2014

2721

Jeg ville også mene du blot skal ringe til pladsanvisningen

Anmeld

17. august 2014

jojomama

Isabella_mor skriver:

i kan ringe til pladsanvisningen vil jeg mene  

men hvorfor kan i ikke gøre det digitalt når i har hemmelig adresse. det er jo via borger.dk, og de kender da jeres adresse...

det var bare et undrende spørgsmål.

Jeg synes også, det er meget mærkeligt, for da vi navngav ham online, var der ingen problemer. Måske er forskellen bare kommunen vs. Staten?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.