Sen lur og putningen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
2 svar
1 synes godt om
16. august 2014

Lilott

Elias har været meget ked af det i dag og tog først sin lur kl 15.30 og vågnede kl 17. Normalt bliver han puttet til natten kl 18.45. Han virker hverken træt eller frisk, bare som han plejer at være sidst på dagen. Skal jeg putte nu her til normal tid eller skal jeg vente en times tid nu hvor han sov så sent?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2014

Røverdatter

Lilott skriver:

Elias har været meget ked af det i dag og tog først sin lur kl 15.30 og vågnede kl 17. Normalt bliver han puttet til natten kl 18.45. Han virker hverken træt eller frisk, bare som han plejer at være sidst på dagen. Skal jeg putte nu her til normal tid eller skal jeg vente en times tid nu hvor han sov så sent?

Sent at svare dig, men ja jeg ville putte alligevel. Samme tid.
Det sjove er at det er præcis det samme her. Min faldt i søvn kl 15 vågnede igen en times tid senere. Jeg går ind og putter ham nu faktisk

Anmeld

16. august 2014

Victoria2013

Her forsøger vi altid at putte samme tid, også selvom prinsessen har sovet en sen eftermiddagslur. Hun bliver normalt puttet ved 19 tiden og hvis hun ikke er træt nok pga en ekstralur, så trækker vi den måske lige en halv time. Men hun sover næsten altid kl. 20 uanset hvad... vi insisterer på at hun skal i seng til tiden, for hun sover jo ikke længere om morgenen selvom hun kommer senere i seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.