Brystpumpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
4 svar
1 synes godt om
16. august 2014

Sjwf

Hej alle sammen
For tre dage siden kom min dejlige dreng til verden
Jeg vil gerne amme ham og det går da også sådan nogen lunde, men han har lidt svært ved at få ordentlig fat da mine bryster er blevet meget spændte efter mælken er faldet til, så jeg er blevet anbefalet at malke lidt ud.

Så hvilken manuel brystpumpe vil i anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2014

Sandratoft

Sjwf skriver:

Hej alle sammen
For tre dage siden kom min dejlige dreng til verden
Jeg vil gerne amme ham og det går da også sådan nogen lunde, men han har lidt svært ved at få ordentlig fat da mine bryster er blevet meget spændte efter mælken er faldet til, så jeg er blevet anbefalet at malke lidt ud.

Så hvilken manuel brystpumpe vil i anbefale?

Pigeon, min veninde har den og hun er rigtig glad for den

Anmeld

16. august 2014

jojomama

Jeg har brugt en af mærket Medela, som jeg i panik på 2. dagen måtte købe på apotektet, da jeg ikke kunne få den ski** amning til at fungere.

Den har virkelig været guld værd og super nem at bruge og rengøre!

Anmeld

16. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Avent, håndpumpe har jeg været rigtig glad for! Vh stine

Anmeld

16. august 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Har du prøvet ammebrikker? Det sættes på brystvorten og fungere faktisk lidt som selve sutten på en sutteflaske.  Dem brugte jeg den første uge. Mine brystvorter er nemlig også for flade.

Jeg er dog gået over til elektronisk brystpumpe nu. På sygehuset var det medela. Den var rigtig god. Der kunne man indstille på flere styrker. Nu har jeg en elektronisk philips avent. Den fungere endnu bedre. Den er mere blød omkring brystet,  da der en en slags pude over pumpen. Den har en knap til at få nedløbsrefleksen igang og derefter kan den indstilles i tre styrker. Den syntes jeg helt klart er oengene værd og helt klart at anbefale.  Overvej kraftigt om den skal være elektronisk eller ej. Har hørt man hurtigt bliver træt af manuel. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.