Baby pigeværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2014

cecilie1984

anonym1993 skriver:

Jer der har små piger eller venter en pige, vil i ikke vise mig deres værelse? :-) jeg mangler inspiration til vores baby pigeværelse ��

Nu er min datter ikke helt lille mere men måske du kan få lidt inspiration alligevel :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2014

Frk_Louise

Jer der har små piger eller venter en pige, vil i ikke vise mig deres værelse? :-) jeg mangler inspiration til vores baby pigeværelse ��

Vi er heller ikke helt færdige endnu.. Men vores pige kommer også først til november, så det kan blive lavet om mange gange endnu 

Det sidste billede er af en uro, vi har fået af farmor. Det var lidt svært at tage et ordentligt billede, fordi den hænger i vinduet. Men det er tre bambier i lys lilla, nogle træperler, nogle hvide perler og et par hvide stofblomster  Synes den er rigtig fin..

Har forsøgt at holde mig til hvid og lilla.. Men der er altså sneget sig pink ind også, det er jo nærmest umuligt at undgå 

Og så kommer hun altså til at dele værelse med farmand og hans pc.. Men han rykker ud, når vi får brug for pladsen eller når hun skal til at sove derinde.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. august 2014

LinLin

Miss P skriver:

Lidt mer

Hvor fint! - vi skal også have en Lia

Anmeld

17. august 2014

LinLin

Nu er min datter ikke helt lille mere men måske du kan få lidt inspiration alligevel :-) 

Kan se der står hun er født på en rasteplads... Er hun født i jeres egen bil eller hvad..?

Anmeld

17. august 2014

cecilie1984

Kan se der står hun er født på en rasteplads... Er hun født i jeres egen bil eller hvad..?

hun er født i en ambulance, pludselig gik det stærkt så vi tilkaldte en ambulance som kørte fra os kl 17 i vejle og hun er født kl 17.12 på en resteplads mellem vejle og kolding.

Fødslen tog i alt 20 min fra vandet går/første ve til hun var ude.

Fødte første gang på 2 timer så var godt klar over det nok ville gå stærkt men 12 min havde jeg ikke regnet med

Anmeld

17. august 2014

LinLin

cecilie1984 skriver:

hun er født i en ambulance, pludselig gik det stærkt så vi tilkaldte en ambulance som kørte fra os kl 17 i vejle og hun er født kl 17.12 på en resteplads mellem vejle og kolding.

Fødslen tog i alt 20 min fra vandet går/første ve til hun var ude.

Fødte første gang på 2 timer så var godt klar over det nok ville gå stærkt men 12 min havde jeg ikke regnet med

Shiiiit

Anmeld

17. august 2014

anonym1993

Hvor er det bare nogle flotte værelser :-) 

Anmeld

18. august 2014

Sunsmile

Miss P skriver:

Mange tak.

når man laver selv, får man det for det meste som man selv gerne vil ha det.

mener jeg købte puslehynden i Babysam til 200kr ca.

Flot at du kan lave det selv. Har du også lavet uroen selv, den er jeg også helt vild med

Anmeld

18. august 2014

Guldet

Miss P skriver:

Dette er lidt ufærdigt, men det er vores kommende prinsesses værelse .

Super sødt værelse er prikkerne/cirklerne malet på? Fin vugge - kan den laves om til bænk også? Ligner nemlig vores

Anmeld

19. august 2014

Miss P

Sunsmile skriver:

Flot at du kan lave det selv. Har du også lavet uroen selv, den er jeg også helt vild med

Jeps.

jeg ku ikke finde en jeg ku li som bare ku købes.

så måtte jo bare selv igang ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.