JOAAAAAN....SMALLIE.....HVORNÅR LÆRER DU DET!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. marts 2008

Loggidut

nu fik du mig til at fortælle om hvordan tif sidder i hendes høje stol...du har åbnet for panduros æske nu....DAHM.....man må aldrig sige det højt, jeg vidste det jo godt....lige nu...vippede tif som du beskrev, i hendes høje stol....fåååårk jeg blev bange...hmmm...møg unger...altså....

nu må vi åbenbart forstå det...man skal aldrig sige noget man frygter højt herinde...ungerne opsnuser det med det samme(?)

aj altså...mit hjerte sidder oppe i halsen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2008

Joan ( Smallie )

sorry :'(. Men kan du ikke få den der kat til at ligge sig bag ved hende så hvis hun vælter så lander hun på ham.?? ;) Sådan ligger vores vovse nemlig og hvis knægten vælter så lander han på hunden og han er så stor og langsom at han ikke når at flytte sig. Men skal lige høre når du siger nej til tif begynder hun så at tude, for det gør niels nemlig, hvad gør du så. Lader hende tude eller trøster hende?? Har lige haft et opgør med ham om han måtte rør min bærbar, og så bliver han vildt sur og giver sig til at tude. What to do??? Kom lige med en af dine guldkorn:)

Anmeld

28. marts 2008

Loggidut

ja for fanden hun hyler...og niks, så trøster jeg hende ikke...self skal hun ikke hyle i en halv time, men når vi har sagt nej, snakker vi videre ved bordet, og lader det glide i glemmebogen, så alt opmærksomheden ikke havner hos hende.,..og gør hun det så igen...ja så kommer hun ned, og hun bliver drøn vred...men det er bare ærgeligt....det er hendes prob at blive god igen...ikke mit!
af og til rykker jeg også bare den høje stol væk, så hun sidder med ryggen til os...det giver også en ret sjov reaktion hos dem....men det korte af det lange er at de bliver afbrudt i det de laver

var det rodet?

Anmeld

28. marts 2008

Joan ( Smallie )

Lidt rodet, men forstod det godt ;) Men hvis jeg vender niels om sidder han bare og kigger ud af vinduet. Og hvis han kommer ned på gulvet syntes hunden det er synd for ham og går han og nusser ham. Men ok så laver han jo også noget andet og bliver god igen. Men hvad så med mad tilbyder du hende mad senere hvis hun er blevet sat ned?. Niels vil jo ikke have flaske og mig har han også afvist:'( så vil jo gerne have han er fyldt op til nat for gider ikke stå op og give ham mad. Det var vist lige så rodet som dit :D

Anmeld

28. marts 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Joan ( Smallie ) skriver:[/småt][/f] Lidt rodet, men forstod det godt ;) Men hvis jeg vender niels om sidder han bare og kigger ud af vinduet. Og hvis han kommer ned på gulvet syntes hunden det er synd for ham og går han og nusser ham. Men ok så laver han jo også noget andet og bliver god igen. Men hvad så med mad tilbyder du hende mad senere hvis hun er blevet sat ned?. Niels vil jo ikke have flaske og mig har han også afvist:'( så vil jo gerne have han er fyldt op til nat for gider ikke stå op og give ham mad. Det var vist lige så rodet som dit :D[/citat] ja det prob har jeg så ikke, for jeg efterfylder altid med en flaske... men jeg vil jo nok sige han self ikke skal være sulten, men lad der gå så lang tid at han ikke opfatter det som at han bare får lov igen at komme til bordet... jeg siger ikke mit er rigtigt...jeg siger bare det er sådan jeg gør...for der er ikke noget mere nederen end vippende og spyttende børn, og så ved bordet...arrrrghhh...men jeg tror ikke vi er de eneste med de her prob.

Anmeld

28. marts 2008

Joan ( Smallie )

Jeg må bare sætte den hårdere line ind. Problemet ligger jo så bare lidt i at vi spiser kl 18 og ved 19 tiden vil han gerne i seng, så kan jo ikke vente alt for længe inden han får mad igen.. *GG* Ja ja ved det godt har sku mine problemer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.