Barselsflåd hvor længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.677 visninger
16 svar
2 synes godt om
16. august 2014

A&F

Hej derude. Det er 9 dage siden jeg fødte min søn, og har ikke blødt i 2 dage nu. Der har intet været . Har nogen af jer oplevet lignende ? Med min datter blødte jeg præcis 30 dage, og oplevede ikke at det stoppede . Jeg har ikke smerter eller feber. Nå, fortsæt god dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2014

Clisolka

A&F skriver:

Hej derude. Det er 9 dage siden jeg fødte min søn, og har ikke blødt i 2 dage nu. Der har intet været . Har nogen af jer oplevet lignende ? Med min datter blødte jeg præcis 30 dage, og oplevede ikke at det stoppede . Jeg har ikke smerter eller feber. Nå, fortsæt god dag 

Ja, jeg havde barselsflåd efter begge mine fødsler  Jeg kan ikke huske helt præcist hvor længe jeg havde det 

Anmeld

16. august 2014

Mor til Ella

A&F skriver:

Har det stadig her 7 uger efter fødslen

Anmeld

16. august 2014

A&F

Mor til Ella skriver:

Har det stadig her 7 uger efter fødslen

Oplevede du at det var dage, hvor der intet var, blod , udflåd , pletblødning?

Anmeld

16. august 2014

A&F

Clisolka skriver:

Ja, jeg havde barselsflåd efter begge mine fødsler  Jeg kan ikke huske helt præcist hvor længe jeg havde det 

Okay

Anmeld

16. august 2014

M (:

A&F skriver:

Herhjemme gik der også kun en lille uge (tror det var 5-6 dage) og så var alt normalt igen (: 

Anmeld

16. august 2014

Mor til Ella

A&F skriver:

Oplevede du at det var dage, hvor der intet var, blod , udflåd , pletblødning?

Jeps?? og synes også det lugter skrækkeligt!

Anmeld

16. august 2014

2721

Mit sluttede 6eller 7 dage efter jeg fødte

Anmeld

16. august 2014

Lilott

Her gik der ca 14 dage

Anmeld

16. august 2014

Christabelle

Jeg blødte ca 7-8 dage og havde barselsflåd i knap 2 mdr. Det vR lige sluttet da jeg var til 8 ugers undersøgelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.