Hvad ville i gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
7 svar
3 synes godt om
16. august 2014

Maurasmussen

Hej piger.

jeg har brug for at høre jeres mening. 

Vi skal til familie fødselsdag ved min kærestes familie i dag. Min kæreste vil rigtig gerne fortælle at vi skal være forældre. Jeg vil så gerne vente til efter nf. 

Jeg er 11+6 i dag. Skal til nf på mandag. Vi så vores lille baby da jeg var 10+4. Der så alt perfekt ud. Jeg har ikke blødt eller haft smerter. 

Vil i sige det  hvis det var jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2014

modesty

Maurasmussen skriver:

Hej piger.

Vi skal til familie fødselsdag ved min kærestes familie i dag. Min kæreste vil rigtig gerne fortælle at vi skal være forældre. Jeg vil så gerne vente til efter nf. 

Jeg er 11+6 i dag. Skal til nf på mandag. Vi så vores lille baby da jeg var 10+4. Der så alt perfekt ud. Jeg har ikke blødt eller haft smerter. 

Hvis I har set bebs 10+4, ja, så ville jeg bestemt sige det. Der er ikke den store risiko fra uge 10 til uge 12, så det ville jeg sagtens turde.

Anmeld

16. august 2014

Maurasmussen

modesty skriver:

Hvis I har set bebs 10+4, ja, så ville jeg bestemt sige det. Der er ikke den store risiko fra uge 10 til uge 12, så det ville jeg sagtens turde.

Tak for svar. Er bare så nervøs for at vi kommer til at se et dødt foster. 

Anmeld

16. august 2014

modesty

Maurasmussen skriver:

Tak for svar. Er bare så nervøs for at vi kommer til at se et dødt foster. 

Når man har set hjerteblink, falder risikoen for abort fra ca. 20 til ca. 3% Og det er altså i uge 7, så den er endnu lavere i uge 10. Du skal ikke bekymre dig. 

Anmeld

16. august 2014

Wik

Jeg ville sige det medmindre jeg havde aborteret flere gange. Synes det er vildt du har kunne holde det hemmeligt så længe. Hvis man har set et hjerte er der mellem 92-95 chance for at fuldføre en graviditet så alt er i den skønneste orden er jeg sikker på.

Anmeld

16. august 2014

Snorkfrøkenen

Jeg er en af de 3%, der har set hjerteblink og siden aborteret, så derfor offentliggjorde vi intet før efter NF da jeg blev gravid igen. Kun overfor mine forældre og min bror, for det er også rart at have nogen at få støtte fra, hvis det går galt.

Risikoen er jo minimal for at det går galt, når du er så langt og har set hjerteblink, men den er der. Det kan jo også gå galt efter NF, så det er jo heller ingen garanti. Du er nødt til selv at føle efter, og finde ud af, hvad du har det bedst med, for der er aldrig garantier for noget som helst.  Tillykke med graviditeten.

Anmeld

16. august 2014

Mor til Ella

Maurasmussen skriver:

Hej piger.

Nu ved jeg ikke hvem det er der har fødselsdag?

Jeg ville aldrig selv bringe mig selv i centrum på " en andens dag ".

Men havde det bare været et besøg hos svigerforældrene, ville jeg klart bringe den glade nyhed

Anmeld

16. august 2014

Frk_Louise

Mor til Ella skriver:

Nu ved jeg ikke hvem det er der har fødselsdag?

Jeg ville aldrig selv bringe mig selv i centrum på " en andens dag ".

Men havde det bare været et besøg hos svigerforældrene, ville jeg klart bringe den glade nyhed

Jeg må tilslutte mig her - jeg synes ikke, at det er så passende at fortælle det på en andens "dag"... Så hellere invitere den nærmeste familie hjem en anden dag og overraske dem med nyheden der  

Så kan dagen også handle om jer og jeres baby..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.