Hej. Har brug for at hører om nogen har oplevet noget lignende, og hvad de har gjort!
Tog for en måned siden til tandlæge med det jeg troede var en revne i anden bagerste kindtand i venstre side af undermunden. Havde Ingen smerter men kunne mærke en skarp kant med tungen. Tandlægen siger at det er et hul, og hun ordner det ned det samme. Fik Ingen ordentlig bedøvelse fordi jeg er gravid, så var det mest smertefulde jeg nogensinde har oplevet!
De første uger efterfølgende gør det så ondt når jeg tykkede i den side, så har indtil nu tygget i højre side. Det gav nogle smertefulde jag ned i tanden, som tandlægen sagde at jeg skulle forvente i nogle uger.
Nu er jeg så begyndt at tygge ned venstre side igen, og det giver ikke samme smertefulde jag, men min tand er blevet så øm :-( lidt ligesom den dunken man får ved at slå fingeren mærker jeg i mild grad fler gange om dagen.
Kan det være fordi randen nu bliver 'Brugt' igen og lige sjal vende sig til det, eller tror i der er noget i vejen? Var et stort hul så tænker at det er klart at tanden og dens nerve lige skal komme sig?
Anmeld