Nervøs for NF skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
2 svar
3 synes godt om
16. august 2014

Anonym trådstarter

D. 27 skal jeg til nf skanning og har en følelse af glæde, spændning og nervøsitet! Jeg har valgt ikke, at få en tidlig skanning, men set i bakspejlet skulle jeg have gjort det, for nu er jeg godt nok begyndt at blive meget nervøs over, om der nu er noget derinde og hvis der er, slår hjertet? …. 

Alt kvalme ovs er begyndt at aftage, men er nu også i uge 11. Krydser fingre for, at lille spire, har det godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2014

anonym10101

Anonym skriver:

D. 27 skal jeg til nf skanning og har en følelse af glæde, spændning og nervøsitet! Jeg har valgt ikke, at få en tidlig skanning, men set i bakspejlet skulle jeg have gjort det, for nu er jeg godt nok begyndt at blive meget nervøs over, om der nu er noget derinde og hvis der er, slår hjertet? …. 

Alt kvalme ovs er begyndt at aftage, men er nu også i uge 11. Krydser fingre for, at lille spire, har det godt 

Jeg ville ønske jeg ikke havde fået min første scanning, men var desværre nødt til det. Havde ellers sådan glædet mig til først at se barnet når det var stort og fint 

For at alt er som det skal være. God fornøjelse ikke mindst, hvis barnet har det fint er det den bedste scanning syntes jeg. 

Anmeld

28. august 2014

Louise-Nicki-buddi

Du skal så meget glæde dig  

Jeg glemmer aldrig den oplevelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.