Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chili skriver: Hvornår testede i positiv i hhv. 1., 2., 3., osv graviditet? Mener jeg gik nogle dage over tid i min 1. Endte i MA. I 2. Testede jeg vist 4+1, har en dreng på knap 2 år nu. Og nu er jeg gået 2 dage over tid, men kun negative test
Hvornår testede i positiv i hhv. 1., 2., 3., osv graviditet? Mener jeg gik nogle dage over tid i min 1. Endte i MA. I 2. Testede jeg vist 4+1, har en dreng på knap 2 år nu. Og nu er jeg gået 2 dage over tid, men kun negative test
Jeg testede positivt 3+6 begge gange.
3+6 og fik positiv blodprøve 4+0 med hcg 165...-)
Chevro skriver: Første gang anede jeg det ikke, før lægen sagde det så det var sent!Denne gang er det allerede 2+X
Første gang anede jeg det ikke, før lægen sagde det så det var sent!Denne gang er det allerede 2+X
Chili skriver: 2+ er godt nok tidligt Man bliver bare så frustreret over negative tests...
2+ er godt nok tidligt Man bliver bare så frustreret over negative tests...
Chevro skriver: Ja! synes også det er lidt sært... Men jeg var til scanning 7+0, hvor jeg der havde testet positivt 4+0.Da vi var til scanning, var jeg ikke længere henne end 5+ :O
Ja! synes også det er lidt sært... Men jeg var til scanning 7+0, hvor jeg der havde testet positivt 4+0.Da vi var til scanning, var jeg ikke længere henne end 5+ :O
Testede svagt positivt i forgårs og igår... Idag lidt mere tydelig og er 3+4
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128