så kom vores tvillinge drenge til verden :) Langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2014

Mami

Pga de er født for tidligt. Uge 35+0. Så får de kan få næring samtidig med at de bliver lagt til bryst så de kan træne sutteteknik.

Tænkte nok det var derfor  

har selv 2 FTF, hvordan kan det være du ventede på veerne blev regelmæssige? Jeg spørger af ren nysgerrighed 

Stort tillykke med dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2014

Røverdatter

Nårh hvor kært med storebror og de små drenge. Hold op hvor er de søde og tillykke med fødslen! Dejligt at du ku få lov at føde vaginalt

Jeg bliver i hvert fald super skruk af dit indlæg! Jeg vil også ligge med nyfødt hos mig....

Anmeld

16. august 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

ihh bliver total rørt over at læse din beretning og se den stolte storebror... 

Og jeg er IKKE engang gravid 

Tillykke med dem, og sejt du klarede en almindelig fødsel. 

Anmeld

16. august 2014

Babydrøm

siw84 skriver:

I mandags d. 11/8 kom vores 2 drenge til verden ved naturlig fødsel.
Veerne startede stille kl 3 om natten. Så vækkede ikke manden da jeg ikke synes de var reglmæssige. Kl 7 om morgenen stod far og søn (4,5 år) så op og gjorde klar til at tage i børnehave. Kæresten havde første feriedag men skulle lige ind på sit arbejde og ordne en regning. Det var helt fint da jeg stadig ikke synes jeg var det vilde smæk på veerne.
Men skal da love for de kom. Kæresten var væk i 1 1/2 time og ringede straks efter en taxa der var der efter 4 min. Og så afsted til fødegangen.

Var 4 cm åben da vi kom derover så noget var der i hvert fald sket. veerne tog virkelig til i styrke og det endte med meget kræftige veer som der max var 30 sek. Imellem.
Puha det var hårdt.
Fik så endelig lagt en epidural blokade, som dog tog 4 forsøg for narkoselægen at ramme og så ramte han alligevel ikke præcist, for havde stadig veer i højre side. Dog nogen jeg godt kunne klare. Det gav mig stadig det ro jeg skulle bruge til at samle energi til snart at føde vores 2 drenge
Presseveerne kom og kl 15.54 kom Benjamin til verden med en vægt på 2332g og 45 cm og 23 min senere kl 16.17 kom Tobias med en vægt på 2076g og 45 cm

Vores 2 dejlige små drenge var kommet til verden og helt ukompliceret.
De skulle dog lige op på neonetal sammen med farmand hvor de blev tjekket helt og fik lagt sonde.

Så jeg lå helt alene efter vi havde været omkring 10 personer under fødslen og drengene og far var gået.
Skulle ligge til observation i 2 timer inden jeg fik lov at komme på barselsgangen. Det var en meget underlig følelse at ligge der og have født 2 børn og hverken de eller far var der.
Men fik endelig lov til at komme op og hente far og drengene var stærke så de fik lov til at komme med os

Så nu ligger vi her på 4 dagen og kommer først hjem engang i næste uge. Men vi nyder vores 2 dejlige drenge og storebror er MEGET stolt. Vi savner ham meget så vi glæder os til at komme hjem så vi kan få samlet vores lille familie

så lige et par billeder

Dejligt Stort tillykke Så søde

Anmeld

16. august 2014

siw84

Mami skriver:

Tænkte nok det var derfor  

har selv 2 FTF, hvordan kan det være du ventede på veerne blev regelmæssige? Jeg spørger af ren nysgerrighed 

Stort tillykke med dem 

Tror bare at jeg ikke synes der var nogen grund til at ringe til FG da de startede nok fordi det var anden gang jeg tog det så roligt. Gjorde jeg bestemt ikke første gang

Anmeld

16. august 2014

Nadia&Daniel

siw84 skriver:

Veerne startede stille kl 3 om natten. Så vækkede ikke manden da jeg ikke synes de var reglmæssige. Kl 7 om morgenen stod far og søn (4,5 år) så op og gjorde klar til at tage i børnehave. Kæresten havde første feriedag men skulle lige ind på sit arbejde og ordne en regning. Det var helt fint da jeg stadig ikke synes jeg var det vilde smæk på veerne.
Men skal da love for de kom. Kæresten var væk i 1 1/2 time og ringede straks efter en taxa der var der efter 4 min. Og så afsted til fødegangen.

Var 4 cm åben da vi kom derover så noget var der i hvert fald sket. veerne tog virkelig til i styrke og det endte med meget kræftige veer som der max var 30 sek. Imellem.
Puha det var hårdt.
Fik så endelig lagt en epidural blokade, som dog tog 4 forsøg for narkoselægen at ramme og så ramte han alligevel ikke præcist, for havde stadig veer i højre side. Dog nogen jeg godt kunne klare. Det gav mig stadig det ro jeg skulle bruge til at samle energi til snart at føde vores 2 drenge
Presseveerne kom og kl 15.54 kom Benjamin til verden med en vægt på 2332g og 45 cm og 23 min senere kl 16.17 kom Tobias med en vægt på 2076g og 45 cm

De skulle dog lige op på neonetal sammen med farmand hvor de blev tjekket helt og fik lagt sonde.

Så jeg lå helt alene efter vi havde været omkring 10 personer under fødslen og drengene og far var gået.
Skulle ligge til observation i 2 timer inden jeg fik lov at komme på barselsgangen. Det var en meget underlig følelse at ligge der og have født 2 børn og hverken de eller far var der.
Men fik endelig lov til at komme op og hente far og drengene var stærke så de fik lov til at komme med os

Så nu ligger vi her på 4 dagen og kommer først hjem engang i næste uge. Men vi nyder vores 2 dejlige drenge og storebror er MEGET stolt. Vi savner ham meget så vi glæder os til at komme hjem så vi kan få samlet vores lille familie

så lige et par billeder

Tillykke med de skønne drenge

Anmeld

16. august 2014

Chewy

Stort tillykke med de skønne små drenge

Anmeld

16. august 2014

Lilott

Hvor er de bare søde Og sikke en sød storebror de har sig  
Stort tillykke med dem

Anmeld

16. august 2014

Mami

siw84 skriver:

Tror bare at jeg ikke synes der var nogen grund til at ringe til FG da de startede nok fordi det var anden gang jeg tog det så roligt. Gjorde jeg bestemt ikke første gang

Når okay, undrede mig bare når nu det var for tidligt

Anmeld

16. august 2014

ønskebørn74

siw84 skriver:

Puha det var hårdt.

så lige et par billeder

Stort tillykke med dem.. I går en skøn tid imøde.. Og sig til hvis i mangler noget.. Har selv tvillinge drenge.. ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.