Ammer, Ammer og ammer og sover næste ikke :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
12 svar
10 synes godt om
15. august 2014

san

Hvornår vender det min dreng på 5 uger vil ammes hver anden time også om natten, hvornår vender det og hvornår gjorde det for jer?? åh misunder dem der sover tre timer i træk.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2014

san

BARE SIGE DET BLIVER BEDRE

Anmeld

15. august 2014

modesty

san skriver:

Hvornår vender det min dreng på 5 uger vil ammes hver anden time også om natten, hvornår vender det og hvornår gjorde det for jer?? åh misunder dem der sover tre timer i træk.....

Åh, det kan jeg sgu ikke huske. Mener at han havde et par måneder fra 6 uger og frem hvor han sov rigtig godt om natten. Og så begyndte han at vågne meget igen, hver halvanden time i et halvt år, indtil han var 10 mdr.

Der er ingen retningslinjer når de er så små, du må bare tage det som det kommer.

Anmeld

15. august 2014

Clisolka

Puuuha ja dét er hårdt - jeg var der sidste år... Som der bliver skrevet, det bliver bedre - hold ud 

Anmeld

16. august 2014

Røverdatter

san skriver:

Nøj hvor kan jeg bare huske det!! Men bare rolig, det vil med GARANTI vende igen kan gody nok ikke huske hvorbår det vendte med min søn, men tror det var omkring tre måneders alderen. Ja det er pisse hårdt, men du er sej at du stadig ammer! er ret sikker på du vil blive godt tilfreds med dig selv og se det som en styrke når du er "ovre" perioden.. og så kommer der bare nye perioder

Anmeld

16. august 2014

asff

san skriver:

Sådan var min datter også efter 5 måneder blev detbedre men de blir jo heldigvis hurtigere til at spise.

Anmeld

16. august 2014

Muffinmus

Mn skal bare huske at tanke dem godt op til natten...mange små værn spiser næsten on off fra F.eks kl 20-22... Det gjorde mine da de var helt små...men nogle perioder er værre end andre heldigvis

Anmeld

16. august 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Det bliver bedre

Glæd dig over du i det mindste får sovet

da sønnen var så lille sov han HØJEST 30 min ad gangen uanset tidspunkt på døgnet...

jeg var meget heldig de gange han tog 40 min eller en hel time...

Kan desværre ikke helt huske hvornår det vendte, men det blev bedre

til gengæld når han så sover så sover han fra ALT...

Anmeld

17. august 2014

Tulle28

Det bliver bedre

Ammer du liggende i sengen om natten? Det betyder altså alverden, at man ikke skal ud af sengen, men bare lige kan stikke brystet frem, når baby melder sig

Anmeld

17. august 2014

san

Åh glæder mig bare til han tager 3 timer i træk, det må være helt fantastisk.. Ja jeg ligger og ammer, min søn sover med mig i sengen og manden på sofaen... Men ikke nem at sove sammen med da han ligger urolig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.