Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej jeg er gravid for første gang. Jeg er 15 uger henne og min ryg slår mig ihjel det gør så ondt jeg hade også problemer med ryggen før men ikke så slemt :/ men det er kun blevet være det går voldsomt i benene det sidden i lænden og ned til benene ?! Er det normalt bør jeg ringe til lægen ? Mvh Malou
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MortilMogL skriver: Lyder som begyndende bækkenløsning - ta den med ro, og lyt til kroppen.Og ja et læge besøg er måske en ide .
Lyder som begyndende bækkenløsning - ta den med ro, og lyt til kroppen.Og ja et læge besøg er måske en ide .
Tak for svar ringer til læge. I morgen
Mulle-Mom skriver: Hej jeg er gravid for første gang. Jeg er 15 uger henne og min ryg slår mig ihjel det gør så ondt jeg hade også problemer med ryggen før men ikke så slemt :/ men det er kun blevet være det går voldsomt i benene det sidden i lænden og ned til benene ?! Er det normalt bør jeg ringe til lægen ? Mvh Malou
Hvis du føler du vil ringe til lægen så gør det, selv havde jeg det på samme måde og kunne ikke en dyt, det var dog ikke bækkenløsning
Ammehjerne skriver: Hvis du føler du vil ringe til lægen så gør det, selv havde jeg det på samme måde og kunne ikke en dyt, det var dog ikke bækkenløsning
Tror jeg at jeg gør hellere være helt sikker tak
Mulle-Mom skriver: Tror jeg at jeg gør hellere være helt sikker tak
Håber det ikke er noget alvorligt
Har du prøvet at side/stå under den varme bruser? Det hjalp på mig, under min graviditet var vandregningen altid enormt høj
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128