Regntøj fra Føtex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.892 visninger
9 svar
3 synes godt om
15. august 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Vores datter trænger til et nyt sæt regntøj og i den forbindelse tænkte jeg på om regntøj fra Føtex er godt nok? Kan I anbefale at købe det derfra? Holder det sig tæt og tørt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2014

Bshizzle

Jeg har 4 sæt regntøj til min den mindste (2 sæt er arvet fra den store). 

Og det ene sæt er fra Føtex, og det er helt fint! 

- den store brugte det i BH, så det har været igennem en del 

Men har osse købt et nyt et her i år i Føtex 

Anmeld

15. august 2014

JH12

Vi har et fra Kvickly til 200 kr. Og det er FANTASTISK! God kvalitet og meget slidstærkt,

Anmeld

15. august 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Bshizzle skriver:

Jeg har 4 sæt regntøj til min den mindste (2 sæt er arvet fra den store). 

Og det ene sæt er fra Føtex, og det er helt fint! 

- den store brugte det i BH, så det har været igennem en del 

Men har osse købt et nyt et her i år i Føtex 

Tak for svar  Det lyder til at jeg rolig kan købe et sæt i Føtex 

Anmeld

15. august 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
JH12 skriver:

Vi har et fra Kvickly til 200 kr. Og det er FANTASTISK! God kvalitet og meget slidstærkt,

Desværre har vi ikke Kvickly i nærheden hvor jeg bor for ellers havde jeg nok også valgt den butik. Føtex er hvad vi har 

Anmeld

15. august 2014

JH12

Omsorgsgiver skriver:

Desværre har vi ikke Kvickly i nærheden hvor jeg bor for ellers havde jeg nok også valgt den butik. Føtex er hvad vi har 

Jeg tænker også at Føtex er god kvalitet , vi har ihvertfald været meget tilfredse med andet tøj vi har købt der

Anmeld

15. august 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Omsorgsgiver skriver:

Vores datter trænger til et nyt sæt regntøj og i den forbindelse tænkte jeg på om regntøj fra Føtex er godt nok? Kan I anbefale at købe det derfra? Holder det sig tæt og tørt?

Har både gode og dårlige erfaringer med det.
Mine drenge havde begge et sæt derfra North field. Og den stores sæt var u tæt efter 2 mdr hvor den lilles har holdt siden han var 1,5 år han er 3,5 nu og er først lige vokset ud af det.

Anmeld

15. august 2014

Janni.

Omsorgsgiver skriver:

Vi købte i Bilka sidste år, kvaliteten er jo den samme.. Sættet kostede sølle 90 kr (!!), og det holder fantastisk. Han kan fint ånde igennem det og holde vandet ude.
Han har brugt det i denne sæson også, men det bliver snart lagt til side, kun fordi det er ved at være for småt. Det er på ingen måde slidt.

Anmeld

15. august 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Janni. skriver:

Vi købte i Bilka sidste år, kvaliteten er jo den samme.. Sættet kostede sølle 90 kr (!!), og det holder fantastisk. Han kan fint ånde igennem det og holde vandet ude.
Han har brugt det i denne sæson også, men det bliver snart lagt til side, kun fordi det er ved at være for småt. Det er på ingen måde slidt.

Hvor lyder det godt  Så suser jeg da bare ned i Føtex imorgen og ser hvad de har at byde på 

Anmeld

16. august 2014

2babygirls

Vi køber også regntøjet i Bilka/Føtex som hedder Mads og Mette.
Det lever fuld ud op til holdbarhed ved leg og vand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.