Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vores datter trænger til et nyt sæt regntøj og i den forbindelse tænkte jeg på om regntøj fra Føtex er godt nok? Kan I anbefale at købe det derfra? Holder det sig tæt og tørt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har 4 sæt regntøj til min den mindste (2 sæt er arvet fra den store).
Og det ene sæt er fra Føtex, og det er helt fint!
- den store brugte det i BH, så det har været igennem en del
Men har osse købt et nyt et her i år i Føtex
Bshizzle skriver: Jeg har 4 sæt regntøj til min den mindste (2 sæt er arvet fra den store). Og det ene sæt er fra Føtex, og det er helt fint! - den store brugte det i BH, så det har været igennem en del Men har osse købt et nyt et her i år i Føtex
Tak for svar Det lyder til at jeg rolig kan købe et sæt i Føtex
JH12 skriver: Vi har et fra Kvickly til 200 kr. Og det er FANTASTISK! God kvalitet og meget slidstærkt,
Vi har et fra Kvickly til 200 kr. Og det er FANTASTISK! God kvalitet og meget slidstærkt,
Desværre har vi ikke Kvickly i nærheden hvor jeg bor for ellers havde jeg nok også valgt den butik. Føtex er hvad vi har
Omsorgsgiver skriver: Desværre har vi ikke Kvickly i nærheden hvor jeg bor for ellers havde jeg nok også valgt den butik. Føtex er hvad vi har
Omsorgsgiver skriver: Vores datter trænger til et nyt sæt regntøj og i den forbindelse tænkte jeg på om regntøj fra Føtex er godt nok? Kan I anbefale at købe det derfra? Holder det sig tæt og tørt?
Janni. skriver: Vi købte i Bilka sidste år, kvaliteten er jo den samme.. Sættet kostede sølle 90 kr (!!), og det holder fantastisk. Han kan fint ånde igennem det og holde vandet ude. Han har brugt det i denne sæson også, men det bliver snart lagt til side, kun fordi det er ved at være for småt. Det er på ingen måde slidt.
Vi købte i Bilka sidste år, kvaliteten er jo den samme.. Sættet kostede sølle 90 kr (!!), og det holder fantastisk. Han kan fint ånde igennem det og holde vandet ude. Han har brugt det i denne sæson også, men det bliver snart lagt til side, kun fordi det er ved at være for småt. Det er på ingen måde slidt.
Hvor lyder det godt Så suser jeg da bare ned i Føtex imorgen og ser hvad de har at byde på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128