svært ved at få luft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. august 2014

Masig

Er der nogle af jer der har oplevet at i har svært ved at få luft under graviditet? Jeg er kun 11 uger henne, og tænker det er tidligt at føle sig forpustet og have svært ved at trække vejret og mener heller ikke jeg oplevede det sidste gang før meget senere hvor maven jo fylder en del mere. Ville lige høre om det er normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2014

Rockertand

Masig skriver:

Er der nogle af jer der har oplevet at i har svært ved at få luft under graviditet? Jeg er kun 11 uger henne, og tænker det er tidligt at føle sig forpustet og have svært ved at trække vejret og mener heller ikke jeg oplevede det sidste gang før meget senere hvor maven jo fylder en del mere. Ville lige høre om det er normalt?

Måske jernmangel?

Anmeld

15. august 2014

Masig

Rockertand skriver:

Måske jernmangel?

Måske. Har også været ulideligt træt denne gang... men har taget jern i lidt over en uge nu, synes det har hjulpet lidt på trætheden, men det med luften bliver bare værre synes jeg...

Anmeld

15. august 2014

anonym37

Masig skriver:

Jeg er 14 uger henne, og døjer en hel del med det, som jeg har gjort et par uger 

Anmeld

16. august 2014

Masig

anonym37 skriver:

Jeg er 14 uger henne, og døjer en hel del med det, som jeg har gjort et par uger 

Ok, rart at vide det ikke kun er mig så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.