Angelsound

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. august 2014

Maurasmussen

Hej

Har i prøvet angelsound? 

Hvornår kunne i finde hjertelyd?

er der nogle med bagoverbøjet livmoder der har fundet hjertelyd tidligt? 

Og kan i anbefale den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2014

Bianka

Jeg har en angelsound. Købte den under min første graviditet i uge 16 og fandt hjertelyd med det samme. I denne graviditet brugte jeg den første gang i uge 12 og fandt også tydelig hjertelyd med det samme.
Jeg købte den fordi jeg havde mistet før og fordi moderkagen ligger ud mod maven kan jeg have svært ved mærke babyen og sådan er det også i denne graviditet. Min jordemoder anbefalede mig at købe en, nu jeg ikke kunne mærke babys spark så tydeligt.

Anmeld

15. august 2014

Maurasmussen

Bianka skriver:

Jeg har en angelsound. Købte den under min første graviditet i uge 16 og fandt hjertelyd med det samme. I denne graviditet brugte jeg den første gang i uge 12 og fandt også tydelig hjertelyd med det samme.
Jeg købte den fordi jeg havde mistet før og fordi moderkagen ligger ud mod maven kan jeg have svært ved mærke babyen og sådan er det også i denne graviditet. Min jordemoder anbefalede mig at købe en, nu jeg ikke kunne mærke babys spark så tydeligt.

Okay

Og din livmoder ligger helt normalt? 

Min er nemlig bagoverbøjet, så tænker at det kunne blive svært at finde lyden..

Anmeld

15. august 2014

Bianka

Ja helt normal. Ved ikke om det er sværere at finde hjertelyd når din livmoder er bagoverbøjet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.