Har brug for hjælp fra forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
6 svar
2 synes godt om
14. august 2014

Christina1011

Hej forældre 

Jeg har en privat dagpleje i Storvorde lidt uden for Aalborg. I den forbindelse har jeg også en hjemmeside, som jeg meget, meget gerne vil have feedback på.

Hvad er godt, hvad er mindre godt ? Hvad ser I efter, når I kigger efter en dagpleje ? Hvad er vigtigt for jer, når I skal vælge pasning til jeres små guldklumper :-)  www.christinas-dagpleje.dk

Både ris og ros er meget velkommen ;-) 

På forhånd tusind tak :-) 

Christina Henriksen  www.christinas-dagpleje.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2014

MoarMoar

Meget flot hjemmeside. Hvis jeg havde behov for en dagpleje ville jeg være meget interreseret i din. 

Det eneste jeg synes der mangler på hjemmesiden er hvor mange børn passer du? 

Anmeld

14. august 2014

Christina1011

rasmusqx skriver:

Meget flot hjemmeside. Hvis jeg havde behov for en dagpleje ville jeg være meget interreseret i din. 

Det eneste jeg synes der mangler på hjemmesiden er hvor mange børn passer du? 

Tusind tak for tilbagemeldingen :-) den er jeg rigtig glad for. God ide med at få antal børn, jeg passer, med på hjemmesiden :-)

God aften til dig :-)

Mvh. Christina

Anmeld

14. august 2014

Jegermig

Christina1011 skriver:

Hej forældre 

Jeg har en privat dagpleje i Storvorde lidt uden for Aalborg. I den forbindelse har jeg også en hjemmeside, som jeg meget, meget gerne vil have feedback på.

Hvad er godt, hvad er mindre godt ? Hvad ser I efter, når I kigger efter en dagpleje ? Hvad er vigtigt for jer, når I skal vælge pasning til jeres små guldklumper :-)  www.christinas-dagpleje.dk

Både ris og ros er meget velkommen ;-) 

På forhånd tusind tak :-) 

Christina Henriksen  www.christinas-dagpleje.dk

Super fed side  

hm, måske mangler der lidt om din pædagogik udover at børnene skal indgå i hverdagen, hvilket er rigtig godt, men hvad ligger til grunde for den beslutning.? Måske pga. Af din tidligere arbejdserfarring eller.?  

Måske noget om hvad børnene kan lave/ komme hen med den super fede cykelbus.?  

Ville da gerne selv have barn i pleje hos dig  

Anmeld

14. august 2014

Lisbeth1985

Fin side!

Måske kan der blive plads til flere billeder? Særlig billeder taget indenfor og billeder taget på udflugter:-)

Anmeld

23. august 2014

Christina1011

Jegermig skriver:

Super fed side  

hm, måske mangler der lidt om din pædagogik udover at børnene skal indgå i hverdagen, hvilket er rigtig godt, men hvad ligger til grunde for den beslutning.? Måske pga. Af din tidligere arbejdserfarring eller.?  

Måske noget om hvad børnene kan lave/ komme hen med den super fede cykelbus.?  

Ville da gerne selv have barn i pleje hos dig  

Tusind tak for feedback og super ide. Det vil jeg bestemt tage til efterretning og jeg helt enig med dig, men havde ikke fået øje på det, før du skriver det ;-) Det kan jeg virkeligt bruge til noget :-D

Mvh. Christina

Anmeld

23. august 2014

Christina1011

Lisbeth1985 skriver:

Fin side!

Måske kan der blive plads til flere billeder? Særlig billeder taget indenfor og billeder taget på udflugter:-)

Ja, god ide med billeder indenfor og på tur :-)

Tusind tak for feedback :-)

Mvh. Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.