Alm barnevogn eller kombi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.597 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. august 2014

Anonym trådstarter

Hej jeg havde enlig besluttet mig for at jeg ville have den nye emmaljunga big star supreme med drejehjul. 

Men nu stod jeg og kigget på emmaljunga kombivognen, hvor der os følger klapvogssæde med til, hvilket jo er smart. 

Også tænker jeg at der ik er mange der bruger barnevognen til de er 3, men vælger og bruge klapvogn. 

Og fordel er også den ikke fylder så meget i bilen.

så nu jeg blevet i tvivl. Hjælp med lige med for og imod, og gerne hvad i har kendskab til?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis dit barn skal sove til middag udendørs til 3 års aldren, er en stor barnevogn det bedste valg da den er bedre isoleret for vind og vejr end klapvognsdelen i en kombi og bunden er som regel mere fast og der er bare lidt bedre plads. Men hvis i ikke tænker at bebs skal stå udendørs til hverdag, er en kombi fin. De små kan sagtens sove i klapvognen når de er vokset ud af barnevognskassen

Anmeld

15. august 2014

Anonym trådstarter

Ingen der har erfaringer med dette ?

Anmeld

15. august 2014

anonym10101

Anonym skriver:

Hej jeg havde enlig besluttet mig for at jeg ville have den nye emmaljunga big star supreme med drejehjul. 

Men nu stod jeg og kigget på emmaljunga kombivognen, hvor der os følger klapvogssæde med til, hvilket jo er smart. 

Også tænker jeg at der ik er mange der bruger barnevognen til de er 3, men vælger og bruge klapvogn. 

Og fordel er også den ikke fylder så meget i bilen.

så nu jeg blevet i tvivl. Hjælp med lige med for og imod, og gerne hvad i har kendskab til?

Alm. pga det lange liggemål - min datter er 5 mdr. og vokser med lynest hast 

Anmeld

15. august 2014

NGV

Vi købte en lille kombivogn, dels pga at vores bil ikke var så stor, og for at spare klapvognen senere. Vores datter sov i den til hun var et år, og så begyndte hun at sove inde.

Nu har vi så en luxusklapvogn, som hun også sagtens kan sove i hvis det skulle være

Vi har været glade for den

Anmeld

15. august 2014

cecilie1984

Jeg har haft begge vogne til min den ældste (emmaljunga combi og big star suprime) og var glad for begge men ville til hver en tid vælge en alm barnevogn altså emmaljunga big star suprime.

Kombi vognen kunne min datter kun bruge til hun var 6 mdr så var hun for lang da combi vogne har et lille liggemål vist omkring 75 cm

Da jeg ventede nr 2 solgte jeg begge vogne og købte mig en helt ny big star suprime på uniq stel, det er 3 år siden og hvis dreje hjul stellet fandtes til barnevogn dengang havde jeg bestemt valgt det. Har altid haft dreje hjul på vores klapvogne og ELSKER dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.