Kogende vand ned over maven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2014

LJMNA

AnnaKJ skriver:

Tak for det!

Desværre er jeg alene hjemme med min datter, min mand er på arbejde
Men min mor kommer snart.

Hold op det gør ondt!

Ser det meget slemt ud? For så syns jeg du skal få ringet til skadestuen bare for en sikkerhedsskyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2014

AnnaK89

LJMNA skriver:

Ser det meget slemt ud? For så syns jeg du skal få ringet til skadestuen bare for en sikkerhedsskyld

Min mor ringede derop for en sikkerheds skyld og fik at vide, at hvis der kommer vabler eller sårdannelse, så vil de gerne have mig derop og blive behandlet, så det holder vi selvfølgelig øje med.

Anmeld

14. august 2014

LJMNA

AnnaKJ skriver:

Min mor ringede derop for en sikkerheds skyld og fik at vide, at hvis der kommer vabler eller sårdannelse, så vil de gerne have mig derop og blive behandlet, så det holder vi selvfølgelig øje med.

Årh det var godt..

Håber dog ikk at det bliver nødvendigt, men meget rart lige at være på den sikre side.

Anmeld

14. august 2014

AnnaK89

LJMNA skriver:

Årh det var godt..

Håber dog ikk at det bliver nødvendigt, men meget rart lige at være på den sikre side.

Nemlig - det gør bare vildt ondt!
Tror der går længe før det holder op

Anmeld

14. august 2014

M (:

AnnaKJ skriver:

Tak!

Det var heller ikke helt koldt, men mere ovre i noget pis lunkent.

Kunne ikke blive ved med at stå under bruseren - så sidder med en kold klud og en forstøver med koldt vand.

Har du talt med skadestuen bare for en god ordens skyld? Ikke at jeg kan forestille mig, at de kan/vil tilbyde anden behandling end den du allerede er i gang med. 

Anmeld

14. august 2014

AnnaK89

Har du talt med skadestuen bare for en god ordens skyld? Ikke at jeg kan forestille mig, at de kan/vil tilbyde anden behandling end den du allerede er i gang med. 

Ja min mor ringede lige derind for en sikkerheds skyld.
Vi skulle bare fortsætte med klud og forstøver indtil det ikke gjorde ondt mere og så fortsætte lidt derefter også.
Hvis der kom vabler eller sårdannelse, så skulle vi nok komme ind, og de ville så behandle det derinde.
Så det holder vi selvfølgelig øje med.

Anmeld

14. august 2014

birthee

God bedring herfra!!! Du er jo igang med behandling, så håber det hjælper dig efter lidt tid 

Anmeld

14. august 2014

Bshizzle

Aldrig koldt vandt !! 

Altid lunken vand.. Og skylle SÅ meget du kan og i laaaaang tid. 

Gerne stå under bruseren 1 times tid eller mere. 

Eller et badekar! 

Men ja.. Hold øje med om der kommer vabler eller sår. 

Hvis du er bekymret, så ta hellere en tur på skadestuen. 

Anmeld

14. august 2014

lenemor77

AnnaKJ skriver:

Av av av!!!
Skulle hælde vand fra pastaen, men maven sad bare for langt fremme!!!

Hvad gør jeg for at køle bedst og samtidig passe på baby???
Lige nu står jeg under bruseren med koldt/pis lunken vand.

Åh nej dog. Det har jeg også prøvet. Og samtidig var jeg i behandling med Fragmin indsprøjtninger. Behøver jeg fortælle hvor ondt det gør at stikke sig i et forbrændt maveskind....??. Jeg gjorde ikke noget ved det - andet end peb et par dage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.