løbecykler....? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.301 visninger
10 svar
5 synes godt om
14. august 2014

Princesspigen

jeg har nu igennem et par tråde fået hjælp til omkring min datters fødselsdag, men har os fået erfaring med at det er nemmere at oprette en ny tråd når det ene spørgsmål udvikler sig til et andet...

er der nogle forskeld på kvalitet og brug af træ løbecyklerne frem for dem af metal..

er der evt en special i kan anbefale og er der noget bestemt jeg skal kikke efter ?

selv ved jeg ikke meget om emnet og ønsker jeres hjælp og erfaring

lig meget gerne billeder eller link til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2014

Lunae

Princesspigen skriver:

jeg har nu igennem et par tråde fået hjælp til omkring min datters fødselsdag, men har os fået erfaring med at det er nemmere at oprette en ny tråd når det ene spørgsmål udvikler sig til et andet...

er der nogle forskeld på kvalitet og brug af træ løbecyklerne frem for dem af metal..

er der evt en special i kan anbefale og er der noget bestemt jeg skal kikke efter ?

Puky uden tvivl! Klart den bedste og vi elskede den

Anmeld

14. august 2014

Princesspigen

Lunae skriver:

Puky uden tvivl! Klart den bedste og vi elskede den

Den må jeg lige ind og kik på 

Anmeld

14. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har puky med punkterfri hjul  Den er super god. Puky er især god fordi den er så nem at stå af og på når de er små og har korte ben  

Anmeld

14. august 2014

Princesspigen

Mor11 skriver:

Vi har puky med punkterfri hjul  Den er super god. Puky er især god fordi den er så nem at stå af og på når de er små og har korte ben  

Okay, ja det lyder da godt ��

Anmeld

14. august 2014

IT-nørd

Princesspigen skriver:

Puky til en hver tid!

Anmeld

14. august 2014

LJMNA

Hvis ikk du er overbevist så vil jeg da ogs lige anbefale puky

Anmeld

14. august 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi købte én fra kære børn:  denne her

Efter at have købt en billig én i hjem og fix, som virkede alt for vagtelvorn og knægten nægtede at bruge den.

Vi købte også en i baby Sam,  denne model. Den blev ved med at hænge i bremsen, byttede cyklen to gange..... men det fungerede aldrig!

Den fra kære børn er fantastisk, dog ikke så høj, men den er let at bruge og balancen er god og prisen er god :-)

Anmeld

14. august 2014

MorDk

MiniBike Denne har vi (i sort) den hedder bare Mini2Go eller sådan. Men den ligner den fuldstændigt. Den er fra 18 mdr.

Anmeld

14. august 2014

Princesspigen

skovrup skriver:

Vi købte én fra kære børn:  denne her

Efter at have købt en billig én i hjem og fix, som virkede alt for vagtelvorn og knægten nægtede at bruge den.

Vi købte også en i baby Sam,  denne model. Den blev ved med at hænge i bremsen, byttede cyklen to gange..... men det fungerede aldrig!

Den fra kære børn er fantastisk, dog ikke så høj, men den er let at bruge og balancen er god og prisen er god :-)

Okay... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.