Og kvalmen/dårligdom bliver bare ved :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. august 2014

birthee

Er 18+5 idag - barn nr. 4 - og er stadig bare dårlig... Kvalme, madlede, svimmel, sveder helt vildt, manglende appetit, får det dårligt hvis jeg drikker for meget væske af gangen - og bare øv øv øv 

Hvad spiser/drikker I, for bare at få lidt ned???

Overvejer at ringe til lægen imorgen, og få en tid til at få tjekket nøgletal (blodsukker/urin/blodprocent), bare for at udelukke der er noget der... Synes I det lyder som en god idé???

Mvh. mig, der godt nok er lidt træt af det hele lige nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2014

Kamilla-m

birthee skriver:

Er 18+5 idag - barn nr. 4 - og er stadig bare dårlig... Kvalme, madlede, svimmel, sveder helt vildt, manglende appetit, får det dårligt hvis jeg drikker for meget væske af gangen - og bare øv øv øv 

Hvad spiser/drikker I, for bare at få lidt ned???

Overvejer at ringe til lægen imorgen, og få en tid til at få tjekket nøgletal (blodsukker/urin/blodprocent), bare for at udelukke der er noget der... Synes I det lyder som en god idé???

Mvh. mig, der godt nok er lidt træt af det hele lige nu...

Hej . Tillykke med baby
Jeg er selv 17+6 idag med barn nummer 5 - og jeg har også bare stadig kvalme, kaster dog også stadig op 5-7 gange om dagen, trods jeg faks også får kvalmestillende piller - min læge forklarede mig at sådan var nogle gravidteter bare /:.

Min jdm gav mig det råd 'små hyppige måltider hele dagen'
Det har for mig dog ingen effekt - og jeg har tabt omkring 14 kg nu.

Anmeld

14. august 2014

birthee

MortilMogL skriver:

Hej . Tillykke med baby
Jeg er selv 17+6 idag med barn nummer 5 - og jeg har også bare stadig kvalme, kaster dog også stadig op 5-7 gange om dagen, trods jeg faks også får kvalmestillende piller - min læge forklarede mig at sådan var nogle gravidteter bare /:.

Min jdm gav mig det råd 'små hyppige måltider hele dagen'
Det har for mig dog ingen effekt - og jeg har tabt omkring 14 kg nu.

Tillykke til dig også  Jeg prøver det med de små, hyppige måltider, men har bare så svært ved at få noget ned... Men, så længe bebsen har det fint, så går det nok... Det generer mig bare at jeg er svimmel/ør i hovedet, og skal nok blive bedre til at se om jeg kan få mere væske indenbords...

Anmeld

14. august 2014

Kamilla-m

birthee skriver:

Tillykke til dig også  Jeg prøver det med de små, hyppige måltider, men har bare så svært ved at få noget ned... Men, så længe bebsen har det fint, så går det nok... Det generer mig bare at jeg er svimmel/ør i hovedet, og skal nok blive bedre til at se om jeg kan få mere væske indenbords...

Tak .
Ja kender det, har heller intet appetit, og lysten til mad er væk - så håber snart det vender

Anmeld

14. august 2014

Kamilla-m

birthee skriver:

Tak .
Ja kender det, har heller intet appetit, og lysten til mad er væk - så håber snart det vender

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.