Åh jeg husker frustrationen SÅ tydeligt! Det er super hårdt at være sut for sit barn.
Jeg har ammet min søn ret længe, og han blev fuldammet til han var 6 måneder. Jeg mener der er et tigerspring lige omkring de 7 uger

Ikke at det måske kan hjælpe dig, men når du får tiden her lidt på afstand tror jeg, at du vil være glad for at du blev ved.
Kender du til Ammenet på Facebook? Der er super søde LLL rådgivere (ammerådgivere) og en masse amme-mødre som bare har super gode råd.
Jeg kan give dig det råd, at få hvilet rigtig godt med din lille (eller bare for dig selv), sørg for at give dig selv nogle gode breaks (med hjælp fra far, måske?) og gør noget der gør dig glad. Ansigtsmaske, hårfjerning, frisør (uden farve, selvf.) eller få noget lækkert mad (farmand på banen igen? eller anden familie? eller simpelthen bare take-away).... Bag en god kage

Trøst dig selv med at det bliver bedre... For det gør det! Virkelig

Da min søn var omkring 5-6 måneder blev alting lettere, selvom han satdig brugte mig som sut af og til.... Det er et trygheds-behov som i sidste ende vil gavne barnet utrolig meget.

Håber du holder gejsten oppe, selvom det med sikkerhed er pisse hårdt og udmattende. Kan godt forstå dig, håber dog du vil blive ved og give det en chance
Anmeld