Barsel og pædagog uddannelsen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. august 2014

Emilie91

Hej venner  

Hvis alt går vel så skal jeg føde d. 15 april. Jeg skal igang med 5 semester på pædagoguddannelsen her efter sommerferien. Dvs at jeg starter på sidste praktik (som vare et halvt år) fra februar af. Så ville høre om der er nogen som også har oplevet at gå på barsel midt i pæd. uddannelsen eller lignene. ? Og hvornår startede i så på barsel? Og tror i jeg kan gå igang med praktikken for så at gå derfra en måned efter?   

Håber nogen kan hjælpe mig. Jeg kan ikke få fat på mit uddannelsessted ...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
emiliedamm skriver:

Hej venner  

Hvis alt går vel så skal jeg føde d. 15 april. Jeg skal igang med 5 semester på pædagoguddannelsen her efter sommerferien. Dvs at jeg starter på sidste praktik (som vare et halvt år) fra februar af. Så ville høre om der er nogen som også har oplevet at gå på barsel midt i pæd. uddannelsen eller lignene. ? Og hvornår startede i så på barsel? Og tror i jeg kan gå igang med praktikken for så at gå derfra en måned efter?   

Håber nogen kan hjælpe mig. Jeg kan ikke få fat på mit uddannelsessted ...  

Nu er der jo lavet ny ude form. Men da jeg skulle på barsel stoppede jeg efter semesteret. Men kender nogle der er gået fra midt i et semester.
Men hvis du skal føde i april ville jeg stoppe enden praktikken du er jo en del af institutionens normering og de skal ellers erstatte dig efter en md og da du bliver ansat hos dem skal man gå fra 8 uger før så det vil nærmest blive i feb alligevel

Anmeld

14. august 2014

Emilie91

hannetheis skriver:

Nu er der jo lavet ny ude form. Men da jeg skulle på barsel stoppede jeg efter semesteret. Men kender nogle der er gået fra midt i et semester.
Men hvis du skal føde i april ville jeg stoppe enden praktikken du er jo en del af institutionens normering og de skal ellers erstatte dig efter en md og da du bliver ansat hos dem skal man gå fra 8 uger før så det vil nærmest blive i feb alligevel

Det er da rigtig ... Det har jeg fuldstændig glemt Tusind tak for svar. 

Ja , jeg tænkte også at det ville være dumt at starte også for de stakkels borgere der skal lære en ny pædagog af kende for så kun at være der en måned men super. Så vil jeg undersøge det nærmere  

Anmeld

14. august 2014

Ano20

Jeg læser selv til pædagog, og har hørt at der er mange praktiksteder der ikke vil ansætte én, hvis man skal på barsel kort efter praktikstart, og de har hel ret til at afvise dig. Derfor tænker jeg at din bedste mulighed er at gå på barsel allerede 1. februar når du afslutter 5. semester 

Anmeld

14. august 2014

Stumpen

Jeg havde i sin tid termin i august, så gik på barsel da jeg gik på sommerferie efter 4. semester og startede op i august året efter på 5. semester.. Så kan ikke rigtig hjælpe dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.