Vi har prøvet at få nr. 2 et stykke tid nu, men graviditeten fik til grunde omkring uge 4, hvilket blev opdaget i uge 8 da kg begyndte at pletbløde. Jeg er ud fra æl beregning 6+2 dage henne nu. Sidste uge begyndte at få brunligt udflåd og murren i underlivet, og kom til scanning hvor der med lidt god vilje kunne anes en svag lysning. Samme dag tog de en blodprøve for at følge mit hcg niveau. 2 dage senere skulle jeg møde ind på hospitalet og få taget min 2. Blodprøve. Den var steget minimalt fra 270 til 315 på 3 dage. Jeg har under denne proces været i uge 5+4 ca. 3 dage senere skulle jeg møde fastende og få endnu en blodprøve samt scanning. Hcg viste 675 men intet at se i livmoderen. Heller ingen lysning. Dog får jeg en uge så de kan se om der kommer noget. Nu skal jeg så møde ind mandag og der vil jeg være 6+6 og er der stadig intet på scanningen vil de give mig en udskrabning. Også selvom hcg stiger, da den også kan det ved en graviditet udenfor livmoderen. Øv... Jeg håber sådan at det har taget en drejning og det bare var en langsom start. Jeg hr ikke brunligt udflåd mere men fortsat murren i underlivet. Nogle lignende erfaringer? Gode som dårlige?
Anmeld