29+1 3.gang + 3D billeder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

972 visninger
4 svar
8 synes godt om
14. august 2014

LLT.

Så rundede vi os uge 30 puha jeg er stor her 3.gang, men har os meget fostervand(så meget at jeg kontrolskannes)så det gør os jeg er større og så ligger hun lidt over gennemsnittet i vægt os  er gået fra 43,2 - 51,7 kg så det er vist meget fint når man tænker på at jeg i 1.graviditet tog 24 kg på og 2.tog 16 kg på

Var til skanning i mandags pga jeg har en hjertefejl og der var hun bare så samarbejdsvillig(for første gang haha) så hende der skannede mig ville lige prøve i 3D os og det gav nogle rigtig fine billeder  Vi glæder os så meget til at møde lillesøster!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2014

JGeo

LLT. skriver:

Så rundede vi os uge 30 puha jeg er stor her 3.gang, men har os meget fostervand(så meget at jeg kontrolskannes)så det gør os jeg er større og så ligger hun lidt over gennemsnittet i vægt os  er gået fra 43,2 - 51,7 kg så det er vist meget fint når man tænker på at jeg i 1.graviditet tog 24 kg på og 2.tog 16 kg på

Var til skanning i mandags pga jeg har en hjertefejl og der var hun bare så samarbejdsvillig(for første gang haha) så hende der skannede mig ville lige prøve i 3D os og det gav nogle rigtig fine billeder  Vi glæder os så meget til at møde lillesøster!

Flot mave
Jeg er lige så langt som dig, 29+1 og førstegangs,
Og min mave er lige så stor som din

Anmeld

14. august 2014

LLT.

JGeo skriver:

Flot mave
Jeg er lige så langt som dig, 29+1 og førstegangs,
Og min mave er lige så stor som din

Tusind tak 

Sjovt der er sådan en forskel på maver, jeg er kæmpe denne gang i forhold til de andre, sidst da jeg fødte min søn 40+3 der var jeg ca den her str 

Anmeld

14. august 2014

JGeo

LLT. skriver:

Tusind tak 

Sjovt der er sådan en forskel på maver, jeg er kæmpe denne gang i forhold til de andre, sidst da jeg fødte min søn 40+3 der var jeg ca den her str 

Ja det er godt nok vildt, som der kan være forskel..
Jeg synes også bare jeg er stor allerede..
Jeg tør næsten ikke tænke på hvor meget større jeg bliver de næste par måneder

Anmeld

22. august 2014

Janni.

LLT. skriver:

Synes nok jeg genkendte den smukke pige på billedet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.