så blev det dagen for ægudtagning.. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
5 svar
5 synes godt om
14. august 2014

charthys

Så nu er jeg på vej til klinikken i Fredericia, - med tog naturligvis, da jeg jo nok ikke må køre hjem bagefter.

Det er lidt vildt at jeg er nået til slutningen på projektet, - og nogle sommerfugle er der godt nok også dukket op... :-)

Og så er jeg temmelig øm i underlivet, jeg kan altid mærke min ægløsning, men nu med hormoner og adskillige æg er jeg endnu mere øm end jeg plejer. 

Alt i alt glæder jeg mig bare til det er overstået :-) :-)

Det er lidt vildt at være nået så langt... og lidsommerfugle har jeg da også i maven.

Samt i det hele taget et ømt underliv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2014

charthys

kay de sidste fire fem linjer skulle så ikke have været med, - at skrive fra telefon kan godt være lidt rodet

Anmeld

14. august 2014

esioul

charthys skriver:

Så nu er jeg på vej til klinikken i Fredericia, - med tog naturligvis, da jeg jo nok ikke må køre hjem bagefter.

Det er lidt vildt at jeg er nået til slutningen på projektet, - og nogle sommerfugle er der godt nok også dukket op... :-)

Og så er jeg temmelig øm i underlivet, jeg kan altid mærke min ægløsning, men nu med hormoner og adskillige æg er jeg endnu mere øm end jeg plejer. 

Alt i alt glæder jeg mig bare til det er overstået :-) :-)

Det er lidt vildt at være nået så langt... og lidsommerfugle har jeg da også i maven.

Samt i det hele taget et ømt underliv

Håber det går godt for dig. 

Alt respekt herfra 

Anmeld

14. august 2014

charthys

Så er det overstået og det var ikke så galt.

Jeg sagde nejtak til morfin og det efterfølgende tilbud om smertestillende men syntes stadig det er ok, lidt som menssmerter. Springer nok ikke rundt idag

Tre fine æg blev det til, så jeg egentlig godt tilfreds. :-)

Anmeld

14. august 2014

Rockertand

charthys skriver:

Så er det overstået og det var ikke så galt.

Jeg sagde nejtak til morfin og det efterfølgende tilbud om smertestillende men syntes stadig det er ok, lidt som menssmerter. Springer nok ikke rundt idag

Tre fine æg blev det til, så jeg egentlig godt tilfreds. :-)

Flot! Er der så til 3 kvinder eller kun een modtager?

Anmeld

14. august 2014

charthys

det er til en enkelt kendt donor, - men hvem ved, måske gør jeg det igen en dag. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.