Sunsmile skriver:
Jeg er idag 22+4, og jeg sys det er SÅ fantastisk at være gravid. Nu er maven begyndt at se gravid ud og jeg mærker tydeligt baby flere gange om dagen, og min kæreste kommentere ofte at jeg har en dejlig eller pæn mave 
Jeg elsker det hele, men jeg GLÆDER MIG så meget til at se vores lille pige og ikke mindst blive mor og alt det der høre med, åh den ventetiden gør mig næsten sindssyg. Selvom der mangler en masse praktiske ting endnu.
Er der noget jeg kan gøre, hvad har i gjort, eller skal jeg bare prøve at nyde den tid vi har alene inden baby kommer 
Jeg havde det som dig. Syntes det var fantastisk at se maven vokse, at mærke baby bevæge sig. Udover plukveer havde jeg ingen gener, kunne bevæge mig frit uden smerter helt op til fødslen. Men ja - man bliver utålmodig.
Brug tiden på MIG MIG MIG! Lige om lidt er "mig" sekundært og du vil savne bittesmå ting som at kunne sk*de uden at have stress på, gå til frisøren, gå i biffen o.s.v. Så forkæl dig selv en masse, gør en masse sjove, sociale ting. Alt det du elsker og lidt til. Sov når du har lyst.
Vi havde også været i gang i 2 år, det sidste år med IVF behandling. Men den tid var alt andet end sjov, og jeg nød den ikke særlig meget, selvom jeg havde masser af fritid. Nu er en tid hvor du er glad og har noget skønt at se frem til, så nu kan du virkelig bare nyde det.

Anmeld