Anbefal en barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. august 2014

anonym1993

Da der ikke går længe før vi skal ud og købe barnevogn (ny eller brugt), kunne jeg godt tænke mig at høre jeres erfaringer med de forskellige vogne :-) jeg er vild med odder zip med x-dream stel, men pga. prisen, ville denne skulle købes brugt. Vil dog gerne høre om der er andre vogne, som måske er bedre :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2014

Sunsmile

anonym1993 skriver:

Da der ikke går længe før vi skal ud og købe barnevogn (ny eller brugt), kunne jeg godt tænke mig at høre jeres erfaringer med de forskellige vogne :-) jeg er vild med odder zip med x-dream stel, men pga. prisen, ville denne skulle købes brugt. Vil dog gerne høre om der er andre vogne, som måske er bedre :-)

Jeg er selv på udkig, men jeg er mere i tvivl om vi skal ha en barnevogn eller en kombivogn. Da jeg gerne vil ha at den skal kunne være i bilen
Så tænker måske at ha en kombivogn og en billig barnevogn som baby kan sove i udenfor

Anmeld

14. august 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har en emmaljunga Big Star supreme med Uniq stel. Vi er utroligt glade for den. Den har desuden termobund og kan strammes op to steder. Den er rigtig god at gå med. 

For at være ærlig er den eneste grund til at jeg købte den, at den er i hvid leatherrette eller hvad det nu hedder. Jeg har altid været forelsket i den, så da jeg fandt ud af at jeg var gravid skulle jeg self have den! Ekspedienten forklarede så lidt om den og sagde så ".. Ja og så har den jo også alle de gode egenskaber som de andre fra emmaljunga også har.." Og der stod jeg og følte mig lidt dum hehe. For det var jo egentlig kun pga af udseendet jeg ville have den. Men vi er utroligt glade for den.

Jeg kender ikke til andre, men har hørt at Odder har nogle gode vogne.

Anmeld

14. august 2014

Julie0802

anonym1993 skriver:

Hejsa  

vi har også haft en emmaljunga Big Star surpreme med uniq stel (aluminium stel) og vi har været så glade for den, at vi allerede har bestilt en ny af samme model - bare anden farve til vores kommende lille guldklump. Den er så nem at manøvre, nem at skille af, samle igen, alt kan vaskes, thermobund mm. Uden tvivl mine anbefalinger. 

Desuden vil jeg tilføje at der netop er lavet test på barnevogne herhjemme, hvor emmaljunga vandt på alle fronter og så er den et par tusinde billigere end Odder, som jeg personligt synes lever lidt på navnet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.