Ej hvor tarveligt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
4 svar
9 synes godt om
13. august 2014

Troldemommi

Min dejlige mand og jeg har 3 års bryllupsdag idag, min mand skulle bruge sin dag til nogle møder i Århus og nu har han lige ringet hjem og sagt vi har fået en lille gave jubiii

En parkeringsbøde

Må hellere bare grine af det og give ham et ekstra kram når han kommer hjem, han er en dejlig mand men det er ikke første gang han glemmer at indstille parkeringsskiven

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

De3Guldklumper

Troldemommi skriver:

Min dejlige mand og jeg har 3 års bryllupsdag idag, min mand skulle bruge sin dag til nogle møder i Århus og nu har han lige ringet hjem og sagt vi har fået en lille gave jubiii

En parkeringsbøde

Må hellere bare grine af det og give ham et ekstra kram når han kommer hjem, han er en dejlig mand men det er ikke første gang han glemmer at indstille parkeringsskiven

Monica

Tillykke med bryllupsdagen. Måske han skal have en elektronisk parkeringskive i gave

Anmeld

13. august 2014

Christine

Troldemommi skriver:

En parkeringsbøde

Monica

Øv det var surt! 

Men dejligt at du tager det så pænt. Og det skal da ikke ødelægge jeres bryllupsdag 

Anmeld

13. august 2014

Troldemommi

Pylle3 skriver:

Tillykke med bryllupsdagen. Måske han skal have en elektronisk parkeringskive i gave

Han fik sin gave i morges, men måske en fødselsdagsgave

Monica

Anmeld

13. august 2014

Troldemommi

Christine skriver:

Øv det var surt! 

Men dejligt at du tager det så pænt. Og det skal da ikke ødelægge jeres bryllupsdag 

Gider ikke blive sur over sådan noget, det går bøden jo ikke væk af

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.