Sidste uge inden termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
2 svar
1 synes godt om
13. august 2014

BabyBlue<3

Hej piger

Jeg er i uge 39+1 i dag. Vi venter S

pændt på vores lille prins. Jeg har i de sidste par dage haft plukveer, mest om natten og når jeg vågner om morgenen har jeg en træng til at lave nr. 2, men det bliver ikke til meget mere en pres og så er trangen ovre. Yderligere får jeg smerter i form af sidestik, hvis jeg laver for meget herhjenme. I de sidste par dage har jeg ingen appetit haft og føler mig sløj og varm (har dog ikke feber). Andre der har haft det på samme måde i den sidste uge før termin?? Og det er altid interessant at høre hvornår I fødte. Jeg er forresten førstegangsfødende. 

håber at høre fra nogen af jer. Jeg er så utålmodig! Hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

camillakc

Dejligt det snart er slut 

Med min den første havde jeg også sidestille fornemmelsen 2 dage før mit vand det gik og jeg fødte 8 dage før termin.

her anden gang 38+6 i dag, har jeg mange plukveer og også sidestille fornemmelsen, men han har ikke tænkt sig at gøre mere ved det lige nu Og så er ventetiden mega lang

Anmeld

13. august 2014

BabyBlue<3

camillakc skriver:

Dejligt det snart er slut 

Med min den første havde jeg også sidestille fornemmelsen 2 dage før mit vand det gik og jeg fødte 8 dage før termin.

her anden gang 38+6 i dag, har jeg mange plukveer og også sidestille fornemmelsen, men han har ikke tænkt sig at gøre mere ved det lige nu Og så er ventetiden mega lang

Hehe ja, dejligt at det snart er slut, også for dit vedkommende. Ventetiden er mega lang og man afventer hele tiden på, at der snart sker noget. Lige nu ligger jeg og har så ondt i hovedet og føler mig så sløj, influenzalign. Symptomer. Det er mega træls, når jeg skal have kræfter til fødslen, som forhåbentlig snart sker. Det bekymre mig, men håber, ar jeg får det bedre i løbet af dagen. 

Hvordan gik dit vand? Havde du veer da det skete, eller skete det bare? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.