Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
stjernehimmel skriver: her har jeg også virkelig ønsket en lillebror....og det samme gjorde kæreste og kommende storesøster.... Og hurra, det er en dreng...(så får jeg alligevel en af hver, jeg skal nemlig ikke ha flere børn) Jeg er 15+6 idag.. med termin den 29 januar :-)
her har jeg også virkelig ønsket en lillebror....og det samme gjorde kæreste og kommende storesøster....
Og hurra, det er en dreng...(så får jeg alligevel en af hver, jeg skal nemlig ikke ha flere børn)
Jeg er 15+6 idag.. med termin den 29 januar :-)
hvor er du bare heldig ønsker mig også en af hver. så er du en uge mere end mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sheenalarsen skriver: jo tak tillykke til dig også, hvor lang er du henne så ?
jo tak tillykke til dig også, hvor lang er du henne så ?
Jeg er 28+1 i dag.
Sheenalarsen skriver: tusind tak, lige efter jeg fik det af vide, så tog vi ud og købte en hel masse tøj til ham.
tusind tak, lige efter jeg fik det af vide, så tog vi ud og købte en hel masse tøj til ham.
Det er så hyggeligt, at købe tøj til den lille Vi tog også ud og købte de 2 første sæt tøj, efter en kønsscanning
Stort tillykke og vil også sige velkommen i drengeklubben
*Heidi* skriver: Jeg er 28+1 i dag.
Så er det jo lige om lidt dejligt
BabyFreia skriver: Det er så hyggeligt, at købe tøj til den lille Vi tog også ud og købte de 2 første sæt tøj, efter en kønsscanning
Ja, jeg fik lyst til at købe hele butikken de ting er bare så søde.
mt2 skriver: Stort tillykke og vil også sige velkommen i drengeklubben
Tusind tak !
Cat93 skriver: Tillykke venter også selv en dreng med termin D. 31/1
Tillykke venter også selv en dreng med termin D. 31/1
Hvor spænende Tillykke. Har termin den 6/2 rimelig tæt på hinanden
Sheenalarsen skriver: Hvor spænende Tillykke. Har termin den 6/2 rimelig tæt på hinanden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128