Er det normalt?? Sove meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

247 visninger
3 svar
1 synes godt om
13. august 2014

Sujan

Går i seng kl. 23 står op kl. 6-7
Hygger med min datter og afleveret hende i DP.
Keder mig lidt disse dage så ender med at sove fra 11-13 står op laver lidt og henter min datter igen 14.30

Forstår ikke hvordan jeg kan sove 2 timer der midt på dagen. Har gjort det i 3 dage nu..

Har en måned til termin, så tænker det er godt nok. Men man bliver bare så doven og ugidelig og får intet ud af dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

Chewy

Sujan skriver:

Keder mig lidt disse dage så ender med at sove fra 11-13 står op laver lidt og henter min datter igen 14.30

Forstår ikke hvordan jeg kan sove 2 timer der midt på dagen. Har gjort det i 3 dage nu..

Har en måned til termin, så tænker det er godt nok. Men man bliver bare så doven og ugidelig og får intet ud af dagen

Når du er 8 måneder henne, synes jeg slet ikke der er noget galt med det ser man på det samlede antal timer, du sover i døgnet, er det da super fint. Man er bare brugt når man er så langt i graviditeten.

Så hvil du dig bare - du har brug for det

Anmeld

13. august 2014

modesty

Sujan skriver:

Sådan havde jeg det også. Jeg nød at tage en lur midt på dagen i den sidste måneds tid.

Men jeg kender også følelsen af at blive helt groggy og slatten bagefter, det er ikke særlig fedt.

Anmeld

13. august 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Slet ikke unormalt!

jeg gik i seng kl 22/22.30 og sov gerne til kl 10. Gab jeg var træt om aftenen og kunne simpelthen ikke få øjnene op før der ved 10 tiden. De dage hvor jeg skulle til jm og stå tidligere op var jeg så træt at jeg troede jeg ville falde om af træthed ved 20 tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.