Brysttape Anyone ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.143 visninger
5 svar
1 synes godt om
13. august 2014

Lady Marion <3

Ja jeg skal jo giftes lige om lidt og det er ikke lykkedes at finde bh uden stropper der gør noget som helst godt for min barm :/. Pyhaaaaa     Shit ,monster krise da brudekjole er uden stropper ,, SÅÅ så jeg noget der hed brysttape på nettet , skulle give et naturligt push up ,,, har bestilt det og venter på det kommer , men mon det virker ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

Mi&Mi

Lady Marion <3 skriver:

Ja jeg skal jo giftes lige om lidt og det er ikke lykkedes at finde bh uden stropper der gør noget som helst godt for min barm :/. Pyhaaaaa     Shit ,monster krise da brudekjole er uden stropper ,, SÅÅ så jeg noget der hed brysttape på nettet , skulle give et naturligt push up ,,, har bestilt det og venter på det kommer , men mon det virker ??

Der er også den her selvsiddende, den klistrer fast ligesom tape, og lavet flot kavalergang
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. august 2014

Lady Marion <3

Mi&Mi skriver:

Der er også den her selvsiddende, den klistrer fast ligesom tape, og lavet flot kavalergang

Dem så jeg også på men tænkte , hmmm den virker med garanti ikke  Men det gør den?

Anmeld

13. august 2014

Mi&Mi

Lady Marion <3 skriver:

Dem så jeg også på men tænkte , hmmm den virker med garanti ikke  Men det gør den?

Ja det gør de, har haft en for nogle år siden, jeg var ret tilfreds og den blev siddende

Anmeld

13. august 2014

Lady Marion <3

Mi&Mi skriver:

Ja det gør de, har haft en for nogle år siden, jeg var ret tilfreds og den blev siddende

Fedt så hopper jeg på sådan ik hvis ikke tap'en virker 

Anmeld

16. september 2014

Maria.Berg

Jeg faldt lige over dette indlæg og vil også lige dele mine erfaringer med jer selvom jeg nu godt kan se at det er et gammelt indlæg, så er jeg jo alligevel endt herinde hehe. Jeg har egentlig aldrig været den store fan af selvklæbende bh med silikone skåle. Da jeg prøvede dem første gang og skulle til galla, faldt de af når jeg dansede eller svedte bare den mindste smule - det var virkelig træls hele tiden at skulle på toilettet for at prøve at få dem på plads igen. Så jeg holdt egentlig en pause fra den slags men så for nogle år siden besluttede jeg mig alligevel for at prøve med tape istedet og det var egentlig overraskende godt udover når man skal have dem af så var det pisse smertefuldt!! Endnu en lille pause :s .. I og med jeg så skulle prøve til bal og simpelthen skulle bruge den type valgte jeg så at prøve endnu en gang og faldt så over en mærke som hedder Bye Bra som så også har D+ størrelser efter jeg fik lavet en brystoperation. Men pointen er at det faktisk er dem jeg har haft bedst oplevelse med, de holdt hele aftenen/natten og det gjorde ikke spor ondt at fjerne dem. Jeg søgte bare på google efter brysttape og man kan købe dem hos brysttape.dk, som også er en del billigere end at købe dem hos byebra.com selv. Der er dog kun nogle stykker i en pakke men de virker super til mig.

Så ja jeg kan anbefale brysttape - som du spørger ind.

Er der andre som kender andre selvklæbende bh mærker?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.