Har det nogen betydning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
7 svar
1 synes godt om
13. august 2014

AnnaK89

Havde igår en dag hvor jeg virkelig havde mange plukkeveer og faktisk også "snyde"-veer, er jeg ret sikker på. Var meget tæt på at ringe til fg, men det gik i sig selv igen.
Men kan dog mærke, at der er sket noget i min krop.
Min mave er sunket i forhold til før, så nu hviler maven godt og grundigt på mine lår. Og så har baby lagt sig MEGET langt ned, som i at jeg slet ikke kan samle mine ben og ser meget mærkelig ud når jeg går
Det giver jag og sådan noget op i skeden og bagtil - av av! (beklager detaljer).

Jeg er 3. gangs og ingen af mine to andre har lagt sig ned før fødslen.
Men har det noget betydning for om jeg måske føder snart eller skal jeg tage det med et gran salt?
Jeg er forresten 36+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

stjernehimmel

Jeg er 2 gangs, og ikke så langt...

men jeg ville give dem et kald... for en sikkerheds skyld... 

Anmeld

13. august 2014

AnnaK89

stjernehimmel skriver:

Jeg er 2 gangs, og ikke så langt...

men jeg ville give dem et kald... for en sikkerheds skyld... 

Men jeg har det jo okay idag - altså ingen plukkeveer eller andet
Skal snakke med min JM her kl 12, så kan jeg jo lige vende den med hende

Anmeld

13. august 2014

Francisca

AnnaKJ skriver:

Havde igår en dag hvor jeg virkelig havde mange plukkeveer og faktisk også "snyde"-veer, er jeg ret sikker på. Var meget tæt på at ringe til fg, men det gik i sig selv igen.
Men kan dog mærke, at der er sket noget i min krop.
Min mave er sunket i forhold til før, så nu hviler maven godt og grundigt på mine lår. Og så har baby lagt sig MEGET langt ned, som i at jeg slet ikke kan samle mine ben og ser meget mærkelig ud når jeg går
Det giver jag og sådan noget op i skeden og bagtil - av av! (beklager detaljer).

Jeg er 3. gangs og ingen af mine to andre har lagt sig ned før fødslen.
Men har det noget betydning for om jeg måske føder snart eller skal jeg tage det med et gran salt?
Jeg er forresten 36+1

Så længe du ikke har veer ville jeg vente og se tiden an.
Jeg er selv 36+1 idag og har lige været til jordmoder som også kunne mærke hovedet stod fast. Og jeg er 2 gangs fødende. Jeg har også disse jag og stik i skede og lænd og idag smerter i min lysk som stråler ned i benet. Men så længe der ikke er veer eller vandafgang så ville jeg vente. Det jo den lille som ligger og skruer ned af og gør sig klar. Og det jo helt normalt at have mange plukveer som også kan gøre lidt ondt når man er så langt henne og flergangsfødende.

Anmeld

13. august 2014

SandraXOXO

Sådan var det også her med nr tre. Alle inkl jdm, læge og mig selv troede at jeg ville føde uge 37-38 senest! Og jeg gik så 14 dage over og måtte sættes igang. Øj altså. Krydser fingre for at du ikke er så uheldig. Min krop var så brugt til sidst. Av av. :-)

Anmeld

13. august 2014

AnnaK89

Francisca skriver:

Så længe du ikke har veer ville jeg vente og se tiden an.
Jeg er selv 36+1 idag og har lige været til jordmoder som også kunne mærke hovedet stod fast. Og jeg er 2 gangs fødende. Jeg har også disse jag og stik i skede og lænd og idag smerter i min lysk som stråler ned i benet. Men så længe der ikke er veer eller vandafgang så ville jeg vente. Det jo den lille som ligger og skruer ned af og gør sig klar. Og det jo helt normalt at have mange plukveer som også kan gøre lidt ondt når man er så langt henne og flergangsfødende.

Okay tak for svar

Men jeg er godt nok i tvivl om hvornår der så er tale om rigtige veer i forhold til plukkeveer - for et par stykker af dem jeg havde igår gjorde så ondt at jeg måtte stå forover bøjet og kunne nærmest ikke koncentrerer mig.

Anmeld

13. august 2014

AnnaK89

Sådan var det også her med nr tre. Alle inkl jdm, læge og mig selv troede at jeg ville føde uge 37-38 senest! Og jeg gik så 14 dage over og måtte sættes igang. Øj altså. Krydser fingre for at du ikke er så uheldig. Min krop var så brugt til sidst. Av av. :-)

Jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse af hvornår jeg føder, for ved de to andre er jeg gået 11 dage over tid og blev sat igang med nr. 2 - så tænker at det gør jeg selvfølgelig også denne gang
Men jeg har på den anden side heller ikke haft det sådan her med de andre - så måske hun alligevel kommer lidt før

Men ja, av av, hvor er kroppen brugt og øm efter sådan en omgang som igår

Anmeld

13. august 2014

Francisca

AnnaKJ skriver:

Okay tak for svar

Men jeg er godt nok i tvivl om hvornår der så er tale om rigtige veer i forhold til plukkeveer - for et par stykker af dem jeg havde igår gjorde så ondt at jeg måtte stå forover bøjet og kunne nærmest ikke koncentrerer mig.

Kan godt være du har haft nogle begyndene veer, som så er gået i selv igen. Men ville ringe når du føler at veerne kommer regelmæssigt og over længere tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.