Ja undskyld jeg skriver ano, men jeg gør det af hensyn til dagplejerne som har været SÅ søde og skønne, men det er dagplejekontoret jeg er hamrende røv træt af

nu starter jeg fra start så i kan følge mig hvad jeg vil frem til her

min søn startede i dagpleje som 9 måneders hos min anden søs dagplejer da han kom i børnehaven, så han tog faktisk hans plads
der gik lige knap 2 måneder, da blev dagplejemoren skilt

fair nok, det kan ske og hun sygemeldes på ubestemt tid. min søn bliver så kastet lidt rundt hos 2 daplejemødre, og var hos den ene MEGET glad for DP mor

efter 2 måneder ringer DP kontoret at min DP mor har sagt op

suk, ok, hvor skal min søn så være?
for får så besked på han ikke må være hos hende han så godt kan lide da hun kun er gæstedagplejer

han når så at komme ud til 4! andre dagplejere i gæstepleje før de ENDELIG finder en fast dagplejer

(nu hans 8 DP mor)
han er nu 16 måneder gammel på det tidspunkt..
NU er han knap 28 måneder gammel, altså 2 år og 4 måneder ca . når DP har været syg eller haft ferie har han mødt 3 nye dagplejere igen.. nu oppe på 10 forskellige..
og for 2 uger siden ringede DP kontoret igen til mig, hans DP mor har langtidssygemeldt sig med stress!!!

og det resultat er at han derefter har været hos en ny DP sidste uge og en ny i denne uge!! eller det skulle han, for jeg fik NOK!! ringede til DP kontoret og bad dem om at han kunne få en han KENDTE, men de siger det ikke kan lade sig gøre, og han må skifte rundt hos de forskellige DP ere

HVAD!!! så denne uge kunne han heldigvis være hjemme pga min mand har fri, men næste uge aner jeg ikke hvad jeg skal gøre

jeg er så ked af det for min stakkels dreng der tydeligt er mærket af det

han nægter at slippe mine ben, og vil helst ikke lade mig ud af syne, han skriger og græder når han skulle afleveres i sidste uge

og mit moderhjerte kan ikke mere
ved virkelig ikke hvad jeg skal sige eller gøre for at hjælpe min stakkels dreng <3
dagplejekontoret siger det ikke er et problem de kan løse og at det må være sådan