godmorgen tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. marts 2008

ivfmarie

Nu vil jeg aflevere BEGGE børn i dp, og manden på arbejde, og så vil jeg nyde en dag alene i mit eget selskab - og jeres selvfølgelig!
Og jeg vil starte med at give den MAX kakao i motionscenteret - så kan vi nemlig flotte os lidt med lidt god mad, og måske lidt guf til den dødspændende X-factor finale!! 8( 8D
Hvem tror I der vinder?(?)

Heidi var min personlige favorit, men det er nu nok Martin der er mest X-factor materiale...

Marie - der lige skulle slå 4 minutter ihjel inden afgang til dp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2008

Astrid P

Mornings Marie.
Det lyder da bare som alletiders hyggedag! Det er lige før jeg bliver en lille smule misundelig...
Jeg skal gå med Smilla i barnevognen 2,5 km ind til Mor-i-form gymnastik kl. 10-11, så går det hjemad til fods med barnevogn 2,5 km igen, Så skal Smilla forhåbentlig sove, for jeg har en Engelsk eksamensopgave der skal gøres færdig og sendes på mail senest i eftermiddag, kl 14 skal vi så stille på Skejby sygehus hvor jeg skal have taget blodprøver (jeg skal til at være bloddonor), når vi alligevel er derude så smutter vi sgu nok lige en tur i IKEA, og herefter er det ellers hjem til os selv igen! Og SÅ står den heldigvis på max famiiehygge resten af eftermiddagen og aftenen!

Nyd dagen, og rigtig god weekend til jer alle.
KH Astrid

Anmeld

28. marts 2008

ka li ja

godmorgen!!!!

jeg sal snart op med alexadner og så skal arthur ud og sove!
jeg skal ha gjort rent. alexadner tømte lige en portion havrefras og yoghurt på gulvet i morges..
det er en go undskyldning til at få vasket gulv!
vi skal til fødselsdag i eftermiddag/aften, og de har fandme bare at lade os se x factor finalen!! de spiser altid på demest laterlige tidspunkter!
ellers må jeg jo gå.. det kunne jo værekl 8 arthur skule ha sin flaske(tilfældigvis oppe foran fjerneren):D

i eftermiddag kommer min mor og søster og går en tur med mig, inden vi skal til føsda, så her blir der rigeligt at setil.

go dag til alle

Anmeld

28. marts 2008

Muffinmus

for pokker du er da en cårny fitness moar...ØV!!!
Ej, Har gået til fitness hver mandag og det holdte, troede først det startede igen i sep, men var lige et smut i hallen og det starter sgu igen allerede på mandag. Så ingen undskyldning her. Skal også i styrketræningscentret. Kan få det i 3 mdr for kun 500 kr, det er da et tilbud der vil noget:)
William er også i DP så skal også nyde mig selv lidt inden han skal hentes kl 14.00...hvis ikke DP skal akut til tandlæge, hun havde nemlig lidt ondt:)

Anmeld

28. marts 2008

Anna-Rosa

AAAAIII hvor er I altså bare pisse irreterende aktive herinde...Æi!! Hvor kommer energien fra? Er det noget man kan bestille på nettet?:P

Anja -Som liiiige har taget beslutningen om, for alvor at gå ind i kampen mod kiloene...hrmpf!8(

Anmeld

28. marts 2008

Kaufie

Puuuuha, ja, nu har man jo tiden til at kunne kravle op på stairmasteren og jokke derudaf uden risiko for at drengen pludselig vågner så man skal ud og rokke barnevognen i (miss)Fitness tøj og dampende skuldre.... Men hvad laver jeg?? Sidder her med en kop kaffe - overvejer om ikkke jeg burde tage en time mere i sengen og så et dejligt varmt bad..... Kan jo ikke nå i nogen som helst form inden på tirsdag alligevel - og derefter er det slut med tid til den slags.....

Mette, der dog har travet 4 km med barnevognen og ligeså langt med cyklen hver dag denne uge (og vi snakker BAKKE OP og BAKKE NED)

Anmeld

28. marts 2008

Muffinmus

Anna-Rosa skriver:

AAAAIII hvor er I altså bare pisse irreterende aktive herinde...Æi!! Hvor kommer energien fra? Er det noget man kan bestille på nettet?:P

Anja -Som liiiige har taget beslutningen om, for alvor at gå ind i kampen mod kiloene...hrmpf!8(

Tja, har faktisk heller ikke energien, men nægter at starte på arbejde og så være i så dårlig form jeg ikke kan fælge med de andre. Det holder altså ikke. så VIL i form igen inden maj og det er jo snart. Har heller ikke prøvet hallens styrketræning endnu da det er nyt, men det er sgu da billigt og så okay ud:)

Anmeld

28. marts 2008

Tynen

"Morn" :)

Du skulle lige nævne det hva´?! :)
Nu havde jeg ellers besluttet at jeg tager en pause fra træningen idag pga. restituer-smerter fra i forgårs!!
IHH!! Nu kan jeg så sidde med vildt dårlig samvittighed hele dagen og alligevel se mig selv proppe mad i munden af bare kedsomhed!

Er sikker på at det er Martin der løber af med sejren!! Nu når Heidi ikke er med.. :)

Rose-Ann: Gør som mig! Bare kig dig selv i spejlet - Så kommer motivationen heeeelt af sig selv! :D

God dag til jer!

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.