Jern tabl.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg er for nogle dage siden, begyndt at tage jern tabl. Men hver gang jeg har taget en, kaster jeg op en halv time efter ca. Er jeg den eneste, der gør det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

Mother-love

Jeg havde rigtig mange problemer med at holde vitaminer og jern i mig første gang jeg var gravid. Denne gang tager jeg dem inden jeg skal sove og har ingen problemer med at holde dem i mig nu. Så prøv evt. At tage dem inden du går i seng
Og hvis det ikke hjælper er det ikke jordens undergang. DU skal bare være opmærksom på at hvis du ikke får vitaminer i din graviditet er du fuldstændig drænet for alle vitaminer når du har født.

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Mother-love skriver:

Jeg havde rigtig mange problemer med at holde vitaminer og jern i mig første gang jeg var gravid. Denne gang tager jeg dem inden jeg skal sove og har ingen problemer med at holde dem i mig nu. Så prøv evt. At tage dem inden du går i seng
Og hvis det ikke hjælper er det ikke jordens undergang. DU skal bare være opmærksom på at hvis du ikke får vitaminer i din graviditet er du fuldstændig drænet for alle vitaminer når du har født.

Jeg tager allerede jern inden jeg går i seng sammen med appelsin juice. Skal jeg evt. Tage multivitamin om morgen i stedet, så jeg ikke tager begge ting, på en gang? 

Anmeld

12. august 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Jeg tager allerede jern inden jeg går i seng sammen med appelsin juice. Skal jeg evt. Tage multivitamin om morgen i stedet, så jeg ikke tager begge ting, på en gang? 

Jeg synes du skal prøve. Men hvad med at tage jernet bare med vand.for det kan også være appelsin juicen der gør du kaster op. Da der er meget syre i.

Anmeld

12. august 2014

Frk_Louise

Anonym skriver:

Du må ikke tage dem samtidig.. Jerntabletter skal tages alene  Mener det er noget med, at de ellers ikke optages ordentligt.. Det står på bøtten et eller andet sted! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.