Såååå naiv af mig.!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. august 2009

Unalisa

ØVVVVV: man tror man slipper for kvalme, opkastning og alle mulige dumme ting som dukker op i graviditeten...

Jeg har ellers haft det strålende fra start til nu. men nu dukker den dumme halsbrand op. det er det værste jeg har oplevet indtil videre.

i aftes lå jeg i seng sammen med min forlovede, og ævlede løs,om at kvinder er udvalg til at opleve det værste ting i livet, mens mænd,,,, ja knalder løs--uden så mange konsekvenser ---- de stakkelse kvindermennesker opleve en masse smerter,,, ved graviditeten , ved mens-smerter og ved fødsel.. Og ja, ikke nok med det, så bliver møgungerne stor og stærke nok til at sige at NU er man selv voksen og har ikke så meget mere at gør med forældrene...(UPSS) (Ved selv ikke hvad jeg mener med det ))
heheh

jeg har sådan en trang til at brokke mig i dag(( ØVV den dumme halsbrand) hvad hjælper!!!!!!!!

LImya 23+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Cris

Ja, jeg har også haft nogle kæmpe halsbrand mens jeg var gravid første gang. Jeg kunne ikke spise så meget af gangen...

Men jeg har det lidt anderledes, jeg tænker, hvor er det syndt for mænd og hvor er jeg priviligeret som kvinde til at kunne opleve at skabe liv og at føde. Det har været de største oplevelser i mit liv! Både at se, hvad min krop kunne skabe og at se et lille liv at komme ud af den!!!! Hvor er jeg heldig!!!!!

29+1

Anmeld

17. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
kakao mælk har hjulpet mig, både med kvalme og halsbrænd (jo godt nok tidligt i graviditeten, så ved ikke om det hjælper længere henne)
knus Caroline 12+3

Anmeld

17. august 2009

Tina2

Balancid tyggetabletter hjalp mig meget da jeg var gravid. Havde rigtig meget halsbrand begge gange. Ku ikke drikke kaffe de sidste to mdr her sidste gang og jeg ELSKER min kaffe!

Så det var det første jeg hældte i hovedet da jeg kom hjem 4 timer efter jeg havde født min søn:-)

Kvinders krop er helt fantastisk:-) Tænk hvad den kan.....

Synes selv jeg var hårdt ramt da jeg var gravid med mega mange kg der væltede ind over mig, bækkenløsning, halsbrand osv.....

Men det er dælme også fedt at kunne mærke liv i maven- det er jo slet ikke det samme for mændene.....
Til trods for store smerter i sidste halvdel af graviditeterne så har det været STORT at være gravid! :-)

Men synes nu også det er helt kanon dejligt at "komme tilbage i egen krop igen" når det er ovre:-)

Anmeld

17. august 2009

otlitrom

Jeg har haft god hjælp af marie-kiks ved kvalme. Ved dog endnu ikke om kvalmen kommer af graviditet, men det håber vi..
Kakao-mælk har jeg også hørt før.. Det er da forsøget værd!

Anmeld

17. august 2009

Isabels-mor

alm. mælk og mariekiks har været vidunderlige for mig her på det sidste, kan drikke en ½ l om aften/natten.. men du er heldig hvis du har sluppede for nogle gener indtil videre...
Hilsen Rikke (38+4)

Anmeld

17. august 2009

Unalisa

Tak for alle jeres svare piger. og tak fordi I mindede mig om hvor heldig jeg er.. ( der vokser et lille menneske i mig) at mærke den lille sparke, bekymre sig når man ikke mærke liv, og den største glæde vente endnu, til jeg har født og hold ham i mine arme. ja kvinder er heldig. Men ... jeg føler mig bare snydt nogengange når jeg ikke kan falde i søvn pga, smerter i et eller andet sted, . når jeg sove med hoved højt oppe for at holde halsbranden nede, ( manden sover et dejligt søvn.)) Øvv tænke man så, og begynde at brokke sig. men alt i alt skaber man jo et menneske( den størst gave en ´kvinde kan have, at bære rund på et lille menneske i sig)..

mange gode dage med graviditeten, men også dårlige, (som i aften))

Smiler

Anmeld

17. august 2009

Bondepigen

Jeg fik link mod halsbranden om dagen, og til natten gaviscon. Gaviscon er suveræne...de forhindrer mavesyren i at løbe op i spiserøret, når man ligger ned. Så kunne jeg da i det mindste sove!

Anmeld

18. august 2009

Miamaja

Ja, jeg er meget enig med dig. Det er da dybt uretfaerdigt at manden ingen smerte skal have, men har kun del i fornojelsen samt undgaar de ekstra kilo og evt. straekmaerker.

held og lykke med graviditeten. nogle siger det skulle vaere saa vidunderligt

Anmeld

18. august 2009

Dictes mor

Limya skriver:

ØVVVVV: man tror man slipper for kvalme, opkastning og alle mulige dumme ting som dukker op i graviditeten...

Jeg har ellers haft det strålende fra start til nu. men nu dukker den dumme halsbrand op. det er det værste jeg har oplevet indtil videre.

i aftes lå jeg i seng sammen med min forlovede, og ævlede løs,om at kvinder er udvalg til at opleve det værste ting i livet, mens mænd,,,, ja knalder løs--uden så mange konsekvenser ---- de stakkelse kvindermennesker opleve en masse smerter,,, ved graviditeten , ved mens-smerter og ved fødsel.. Og ja, ikke nok med det, så bliver møgungerne stor og stærke nok til at sige at NU er man selv voksen og har ikke så meget mere at gør med forældrene...(UPSS) (Ved selv ikke hvad jeg mener med det ))
heheh

jeg har sådan en trang til at brokke mig i dag(( ØVV den dumme halsbrand) hvad hjælper!!!!!!!!

LImya 23+3

Jeg har det fuldstændig ligesom dig for tiden, især fordi jeg for tiden er så plaget af kvalme, og manden kan ikke forstå og acceptere, at jeg ikke kan alle de ting, som jeg kunne før. Men det kan man bare ikke, det er der jo slet ikke energi til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.