2.sp hvad gør jeg forkert????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
7 svar
2 synes godt om
11. august 2014

S_F_A

Jeg har igen haft en spontan abort. Første gang var marts 2014 og nu i juli 2014 viste det sig også at være en spontan abort!! Jeg forstår ikke hvorfor når lægerne begge gange fortæller at der intet genetisk defekt var med fostrene... Havde der været det var det måske til at forstå...... Men nu går mit spørgsmål på om der er nogen der har prøvet to gange i træk? Og bør jeg vente noget tid og hvor lang tid inden vi prøver igen eller bør vi prøve igen allerede nu? (Har haft 1 regelmæssig cyklus efter sp)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

esioul

S_F_A skriver:

Jeg har igen haft en spontan abort. Første gang var marts 2014 og nu i juli 2014 viste det sig også at være en spontan abort!! Jeg forstår ikke hvorfor når lægerne begge gange fortæller at der intet genetisk defekt var med fostrene... Havde der været det var det måske til at forstå...... Men nu går mit spørgsmål på om der er nogen der har prøvet to gange i træk? Og bør jeg vente noget tid og hvor lang tid inden vi prøver igen eller bør vi prøve igen allerede nu? (Har haft 1 regelmæssig cyklus efter sp)

Hvor langt har du været henne? 

Anmeld

11. august 2014

Disarobi

Vi mistede tre gange i træk før vi fik vores søn. Det er ubeskriveligt hårdt

Anmeld

11. august 2014

JH12

Jeg har mistet i januar'14 9+1, ente med medicinsk abort pga en MA.

Og skulle føde vores lille søn i uge 20+4, 22juli'14 fordi han ikke længere havde hjerteslag.

det er sindsygt hårdt og vi kender endnu ikke grunden..

er jeg bange for at prøve igen? Øh JA!

Anmeld

12. august 2014

Rockertand

S_F_A skriver:

Hvorfor har I fået lavet gentest/kromosomanalyse på fostrene? Hvor langt var du henne?

Anmeld

24. november 2014

ErDuHerIkkeSnart

Kære du

Det allervigtigste først: Du gør IKKE noget forkert!

Det er så normalt at føle skyld og skam efter mislykkede graviditeter, og jeg har selv være hele møllen rundt. MEN... i langt de fleste tilfælde, har en ufrivillig abort ikke noget med kvindes livsførelse at gøre. Moder natur er en barsk dame, og hun "frasorterer" de fostre, som ikke er levedygtige. Derfor er der desværre intet unormalt i at opleve en spontan abort - eller flere. Først efter tre gange, sender systemet dig normalt videre til udredning.

Jeg ved hvor lidt det hjælper at høre at "det er normalt" - for det gør så ondt alligevel. Men det hjælper måske med at forstå, at det ikke er noget du selv har været skyld i. Jeg ønsker dig al mulig held og lykke fremover. 

Kærligst

/S

www.ErDuHerIkkeSnart.wordpress.com 

Anmeld

24. november 2014

Mor til F

S_F_A skriver:

Jeg kan kun sige en ting: Du gør ikke noget forkert!

Har selv haft en MA i september 13' og det gjorde både fysisk og psykisk ondt

Blev gravid igen ved første ægløsning efter MA,  og er nu mor til en lille pige,  fra den 04.07.2014 

Det skal nok lykkes jer, at blive gravide  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.