pige el dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
7 svar
2 synes godt om
11. august 2014

anonym37

Vil lige høre om nogen kan hjælpe os, vi vil gerne vide om vi får en pige el dreng, men hvor kan i anbefale vi får en tid, vi bor ik så langt fra Århus og Skanderborg,  og hva uge blev i scannet jeg er 13+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

Mother-love

anonym37 skriver:

Vil lige høre om nogen kan hjælpe os, vi vil gerne vide om vi får en pige el dreng, men hvor kan i anbefale vi får en tid, vi bor ik så langt fra Århus og Skanderborg,  og hva uge blev i scannet jeg er 13+1

Den gamle scanningsjordmoder som har ændret navn til cyclus. Den ligger inde i Århus.
De er virkelig dygtige. Og du kan få kønsscanning. Når du er 14+0 og frem

Anmeld

11. august 2014

stm2812

anonym37 skriver:

Vil helt klart også anbefale cyclus klinikken(scanningsjordemoderen) 

vi har været derinde to gange og skal til 3d scanning om ca ti uger der også. De er simpelthen så søde og rare derinde og man føler virkelig ikke bare man er endnu et nummer i rækken. Vi har været inde hos Pia, og hun lever sig fuldstændig ind i oplevelsen.

Anmeld

11. august 2014

Christine

anonym37 skriver:

Cyclusklinik.dk er helt sikkert det bedste sted 

De ligger midt i Århus og jeg har været der ialt 6 gange og har været tilfreds hver gang. Pia er virkelig sød!

Anmeld

11. august 2014

Christine

anonym37 skriver:

-nåh ja og én af gangene var en kønsscanning hvor jeg var 14+6 og der var ingen tvivl om kønnet (som har vist sig at være rigtigt ved alle scanninger bagefter). 

Men de siger de kan se køn fra 14+0 

Anmeld

11. august 2014

anonym37

anonym37 skriver:

Dejligt mange tak for jeres svar, glæder os helt vildt

Anmeld

11. august 2014

anonym37

stm2812 skriver:

Vil helt klart også anbefale cyclus klinikken(scanningsjordemoderen) 

vi har været derinde to gange og skal til 3d scanning om ca ti uger der også. De er simpelthen så søde og rare derinde og man føler virkelig ikke bare man er endnu et nummer i rækken. Vi har været inde hos Pia, og hun lever sig fuldstændig ind i oplevelsen.

Hvad betalte i for en kønsscanning 

Anmeld

11. august 2014

stm2812

anonym37 skriver:

Hvad betalte i for en kønsscanning 

Vi købte den store pakke hos dem til 700kr men man kan også købe en til 500kr

http://www.cyclusklinik.dk/priser/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.