Hvad siger vægten i uge 20 hos jer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.341 visninger
8 svar
5 synes godt om
11. august 2014

Naz B

Hejsa ☺️ jeg er ny, har lige oprettet mig herinde. Har læst lidt frem og tilbage, her virker ret hyggeligt! 

Jeg er 19+2 uger henne og venter os en dreng. ☺️ vi har været til misdannelses scanning idag ☺️ Det hele så perfekt ud, og det var så skønt at se den lille!�� 

Jeg kunne godt tænker mig at høre hvad vægten siger hos jer denne uge? Her siger den +4,5 det hele sidder på maven og brysterne. Men synes det begyndt at gå rigtig stærkt med de kiloer ��! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

Kamilla-m

Jeg er godt nok kun 17+3 :-).
Men er siger vægten - 12 kg.
Vi skal også have en dreng..

Tillykke med gravidteten

Anmeld

11. august 2014

Naz B

Tak skal du ha ☺️ og i lige måde. -12? Det var da meget du har tabt dig. Men babyen får hva den har brug for ☺️ Så det går vel?

Anmeld

11. august 2014

-Sigrid-

På det tidspunkt sagde min vægt -15 og -10 i graviditeterne. I den på -15 endte jeg i +12, og alle kiloerne+9 ekstra var væk efter 14 dage. Nu er jeg i 38+1 og har jeg taget 13 kg på

Anmeld

11. august 2014

Naz B

Årh hvor lækkert! ☺️ ikk alle der kommer af med dem så nemt. Håber da jeg gør ��. Og hvis jeg ender med +15 ville jeg bli max glad �� eller under de +15.. Men som sagt har taget de +4,5 nu.. Mon hvordan det ender☺️ Men så længe babyen er sund og rask er alt iorden☺️

Anmeld

11. august 2014

Kamilla-m

Naz B skriver:

Tak skal du ha ☺️ og i lige måde. -12? Det var da meget du har tabt dig. Men babyen får hva den har brug for ☺️ Så det går vel?

Jo det gør det . Må dog heller ikke tabe mere . Men jeg har meget kvalme, og har ikke appetit - så det er jo ikke så underligt .
Er det dit første barn?.
Og tak.

Anmeld

11. august 2014

Naz B

Det rigtigt ☺️

Ja det er mit første graviditet☺️ det er sådan en dejlig følelse ��

Anmeld

11. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Første gang havde jeg taget 6kg på i uge 20, endte på +13. De var væk efter 3uger

denne gang sagde vægten +3kg i uge 20, og nu her 23+1 siger den +5 og det er absolut fint

Anmeld

11. august 2014

Sissel

Alle tre gange har min vægt stået stille indtil uge 20.. De to andre gange tog jeg 18 kg på i alt..
Men jeg tar det ikke så tungt.. Jeg spiser sundt og har en ide om at min krop fortæller mig hvad den har brug for så så længe man ikke bare kører junk og kager ind, går det nok..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.