I gangsætning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
11 svar
1 synes godt om
11. august 2014

Sjwf

Når I kære kvinder, jeg skal højst sandsynlig sættes i gang da basse manden jeg venter og har termin med her d. 16/8 er stor vurderet til 4100g ved vægtscanning da jeg var 38+6.

Jeg skal måske allerede sættes i gang på torsdag (d 14/8), så jeg kunne godt tænkte mig at høre hvor langt forløbet var for jer, og hvordan baby tog det, at blive "tvunget" ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

Sisley

Sjwf skriver:

Når I kære kvinder, jeg skal højst sandsynlig sættes i gang da basse manden jeg venter og har termin med her d. 16/8 er stor vurderet til 4100g ved vægtscanning da jeg var 38+6.

Jeg skal måske allerede sættes i gang på torsdag (d 14/8), så jeg kunne godt tænkte mig at høre hvor langt forløbet var for jer, og hvordan baby tog det, at blive "tvunget" ud?

Fra igangsætning til ankomst - ca 16 timer... Og det blev så med en kop til sidst.

Anmeld

11. august 2014

Loan

Fra vandet blev taget til Lillebror var født tog 8 timer, hvoraf de 6 følte jeg minimal smerte fordi veerne ikke arbejdede godt og han ikke var trængt ned i bækkenet.

Han tog det super godt, der var kun et lille dyk under de få presseveer jeg havde.

Anmeld

11. august 2014

anonym10101

Sjwf skriver:

Det var fuldstændig som en hver anden normal og rolig fødsel bare med start knap ;-) 

Min datter er født 42+0 og suttede med det samme og skreg med det samme. Mit vand gik om natten og 10 timer efter var hun ude på helt normal vis, fik ingen smertelindring og bristede ikke, super fødsel :-) 

Anmeld

11. august 2014

NGV

Jeg blev sat igang 39+0 pga. beg. svangerskabsforgiftning. Næste morgen blev vandet taget, og veerne gik for alvor igang. Det var ikke nødvendigt med ve-drop, de kom af sig selv. 7-8 timer senere var baby født. Tror forløbet minder meget om et alm. fødselsforløb, så du skal ikke være nervøs 

Anmeld

11. august 2014

Hullabullabulla

Jeg blev sat igang 36+5 på grund af svangerskabsforgiftning. Kl 18:45 fik jeg lagt en stikpille. Fik lidt mensmurren ind over aftenen.

Kl 6:05 næste morgen gik mit vand , og kl 7 startede veerne hårdt op. Jeg fik epi kl 9:30 ca, og kunne slappe af indtil 13:30 tiden hvor jeg igen kunne mærke veerne. Kl 15:10 fik jeg pressetrang, og 15:20 fødte jeg

Anmeld

11. august 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Tja.. jeg fødte 3 dage efter første igangsætning, 34 timer fra første ve til fødsel. fik 3 x 2 piller over 2 dage.. Startede mandag morgen med de første piller, og fødte torsdag nat, fik veer tirsdag eftermiddag. 

Fødte en kæmpe pige på 4500 g og 56 cm, og fik en 3 grads bristning. Fødte så først 42 + 0 præcis. 

Anmeld

11. august 2014

Christabelle

Jeg blev sat i gang pga langvarig vandafgang og at jeg ingen veer fik selv.
Vedroppet blev sat i gang kl 9.00 og Mila var ude 12.59 så 4 timer tog det (var 2 cm åben da jeg kom ind).

Hun havde det helt perfekt da hun kom ud.

Anmeld

11. august 2014

Clisolka

Sjwf skriver:

Jeg blev sat i gang med min første 39+4. Jeg mødte op på fødegangen en fredag aften og JM kunne tage vandet med det samme - 15 timer senere blev hun taget ved et akut kejsersnit. Den unge frøken havde valgt at sætte sig fast i mit bækken 

Anmeld

11. august 2014

EnGodMor

Fra jeg blev sat igang, til jeg fødte gik der 30 timer. 

Imellem tiden gik det i stå, brugte kop to gange, dårlig hjerte lyd mange gange  og en masse andet lort, og endte så i akut kejsersnit.  og en meget stresset baby

Jordens dårligste jordmoder, og et meget træls forløb hun kørte. 

Heldigvis findes der bedre jordmødre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.