Er i dag 39+5 og har siden fredag morgen 5,30 haft menstruations smerter, hvor jeg har troet at nu var det snart nu.. lørdag aften går det i sig selv igen og starter igen søndag eftermiddag.. sent søndag aften tager ubehagen til men her til morgen er der ikk rigtig noget
..
og må indrømme at jeg godt kunne finde på at ringe til fødegangen og enten sige at vandet måske er begyndt at sive eller at jeg ikk mærker så meget liv selvom det er løgn
...
kan man godt være det bekendt uden at få ballade deri de? :/
Hvad i alverden skulle du få ud af det?
Jeg tror helt bestemt at du ville få en røffel hvis du siger at vandet er begyndt at sive og de så finder ud af at det er løgn. Og hvis du påstår at du ikke mærker så meget liv, vil de vel maksimalt scanne dig, de sætter dig jo ikke i gang på grund af dét.
Det er IKKE det optimale, hverken for dig eller barnet at blive sagt i gang. Du bliver pumpet med kunstige hormoner for at kick-starte en proces der helt sikkert går naturligt i gang af sig selv om ikke så længe. Mange kvinder oplever det som voldsomt ubehageligt at blive sat i gang, og hele fødslen kan blive præget af ve-storm og generelt ubehag - også selvom det gik fint første gang.
Lad din krop blive klar selv.
Anmeld