Hjælp til skråstol :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
8 svar
1 synes godt om
10. august 2014

Frk_Louise

Jeg har købt en skråstol ligesom den her på billedet.. En esprit.. Nu har jeg lige fået den med ind ude fra bilen og nu sidder jeg og bliver helt i tvivl om man egentlig kan indstille den til flere positioner..

På beslagene ligner det nemlig rigtig meget, at man kan. Men synes bare, at jeg skal være meget voldelig og er bange for, at den går i stykker, hvis jeg presser hårdere  Manden har også kigget på den, men kan heller ikke lige umiddelbart gennemskue det.

Er der nogen her, der kender den? Sidder der en lille dut/knap/låsemekanisme eller noget, man skal trykke på for at kunne vippe ryggen? Eller kan man bare ikke indstille den?  Synes jeg har set andre billeder af den på dba, trendsales og lignende, hvor ryggen er lagt helt ned..

Håber nogen kan hjælpe mig! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

LinLin

På de skråstole jeg har haft (to andre mærker) har der været en knap på hver side der hvor ryg og sæde sidder sammen.... De har begge skullet trykkes ind samtidig og så kunne man justere ryggen. Giver det mening??

Anmeld

10. august 2014

Frk_Louise

Frk_Louise skriver:

Jeg har købt en skråstol ligesom den her på billedet.. En esprit.. Nu har jeg lige fået den med ind ude fra bilen og nu sidder jeg og bliver helt i tvivl om man egentlig kan indstille den til flere positioner..

På beslagene ligner det nemlig rigtig meget, at man kan. Men synes bare, at jeg skal være meget voldelig og er bange for, at den går i stykker, hvis jeg presser hårdere  Manden har også kigget på den, men kan heller ikke lige umiddelbart gennemskue det.

Er der nogen her, der kender den? Sidder der en lille dut/knap/låsemekanisme eller noget, man skal trykke på for at kunne vippe ryggen? Eller kan man bare ikke indstille den?  Synes jeg har set andre billeder af den på dba, trendsales og lignende, hvor ryggen er lagt helt ned..

Håber nogen kan hjælpe mig! 

Som her f.eks... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2014

Frk_Louise

LinLin skriver:

På de skråstolen jeg har haft (to andre mærker) har der været en knap på hver side der hvor ryg og sæde sidder sammen.... De har begge skullet trykkes ind samtidig og så kunne man justere ryggen. Giver det mening??

Ja, lige præcis! Og det er de knapper, jeg BARE ikke kan finde 

Anmeld

10. august 2014

LinLin

Frk_Louise skriver:

Ja, lige præcis! Og det er de knapper, jeg BARE ikke kan finde 

Sidder de så bare under betrækket ??

Har du prøvet at søge på youtube??? (Den er altid god )

Anmeld

10. august 2014

Frk_Louise

Sidder de så bare under betrækket ??

Har du prøvet at søge på youtube??? (Den er altid god )

Jeg har virkelig undersøgt den over det hele 

Nej, har ikke prøvet youtube. Men ved heller ikke hva modellen hedder - kun at det er en esprit. Og når jeg Googler esprit skråstol, kommer der kun nyere modeller frem. Og de sider, der kommer op med den her model, er gamle salgsannoncer fra dba, trendsales og her fra  Og der står heller ikke modelnavnet..

Anmeld

10. august 2014

Nea85

Jeg har den samme skråstol. Der sidder en knap øverst på rammen, som man holder ind, samtidig med at man rykker ryglænet op. Den kan være i tre positioner

Anmeld

10. august 2014

Frk_Louise

Jeg har den samme skråstol. Der sidder en knap øverst på rammen, som man holder ind, samtidig med at man rykker ryglænet op. Den kan være i tre positioner

Sådan! Der hang en pude på, så jeg troede bare den dims bagpå var der til at holde puden 

Kanon - har lige prøvet og det duer bare!

Tusind tak for hjælpen 

Anmeld

10. august 2014

Nea85

Frk_Louise skriver:

Sådan! Der hang en pude på, så jeg troede bare den dims bagpå var der til at holde puden 

Kanon - har lige prøvet og det duer bare!

Tusind tak for hjælpen 

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.