Ihhhhhh.... Plukkeveer og smerter i skamben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. august 2014

Sujan

Er 34+5 og har den sidste uge haft rigtig mange plukkeveer om aftenen...
Nu er baby begyndt at røre meget med hovedet nede ved skambenet.. Nøj hvor gør det ondt
Min datter på 2 år har været ved sin far i weekenden så har haft masser af ro... Nu har hun været hjemme et par timer og har bare plukkeveer og ondt og mit skridt er mega hævet... Øv altså. Føler mig lidt invalid. Er alene så er jo nødt til at få ordnet de daglige gøremål. Men svært når det er sådan....

Har ingen lyst til at hun skal komme ud før tid og begynder at frygte at fødslen snart går i gang. Hovedet har sidet fast i 5-6 ugers tid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

Sunsmile

Sujan skriver:

Er 34+5 og har den sidste uge haft rigtig mange plukkeveer om aftenen...
Nu er baby begyndt at røre meget med hovedet nede ved skambenet.. Nøj hvor gør det ondt
Min datter på 2 år har været ved sin far i weekenden så har haft masser af ro... Nu har hun været hjemme et par timer og har bare plukkeveer og ondt og mit skridt er mega hævet... Øv altså. Føler mig lidt invalid. Er alene så er jo nødt til at få ordnet de daglige gøremål. Men svært når det er sådan....

Har ingen lyst til at hun skal komme ud før tid og begynder at frygte at fødslen snart går i gang. Hovedet har sidet fast i 5-6 ugers tid!

Øv altså, jeg kan godt se det. Det er sku ikke rart. Håber det går lidt i sig selv efter en god nattesøvn. Jeg er desværre ikke så langt så jeg kan nok ikke helt sætte mig ind i din situation. Men håber da at du snart får det bedre, skal du snart til jordemor? Så kan du snakke med hende om det, men ved ikke om der er noget at gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.